Statik ip sonrasi internet baglantisi sorunu

Merhabalar
Statik ip hizmeti satin aldim fakat statik ip tanimlandiktan hemen sonra internet baglantim kesildi. Modem ip aliyor, disaridan bu ip ping e cevap veriyor fakat internet baglantisi kurulamiyor. 8.8.8.8 e ping de cevap vermiyor. Statik dns denedim ama sorun cozulmedi. Teknik yardim da kayit actim ama musteri temsilcisi "dsl isigi yanmiyor " seklinde hata kaydi acmis ve turk telekom saha ekiplerine yonlendirmis ama dsl isigi yaniyor ve modem ip aliyor. Bence sorun Telekom tarafi ile ilgili degil. Ariza kayit numarasi 80950382


DSL sinyaliniz var. Fakat IP aldığınız DSLAM cihazında bir problem görünüyor. Size tanımlanan statik IP’le modem arayüzünde görmüş olduğunuz WAN IP’si aynı mı? IP çakışması yaşıyor olabilirsiniz. Bazen atanmış statik IP lerde problem olabiliyor. Telekom’ un bu konuda yapabileceği bir şey yok gibi. IP’yi TurkNet dağıtıyor. Network ekibinin ilgilenmesi gereken bir konu. Çünkü traceroute çıktısında gatewaye ulaşmışsınız. Daha sonra çıkış yapılamamış.

Evet modemdeki ve TurkNet online islemlerdeki ip ayni. Teknik destek arayuzune defalarca yazdim ama hep ayni cevap geliyor “Turk telekom saha ekiplerinin bakmasi gerekiyor” fakat bildigim kadariyla Network kismi Turknette.

Statik ip yüzünden internet bağlanamıyorsun. Destek kaydında yazarsan değişiklik sağlayacaklardır.

Destek kaydinda belirttim ama once turktelekom a is emri actilar simdi ise bizde bir sorun yok modeminizden kaynakli geri donusu verdiler. Fakat modemde bir sorun olmadigina eminim.

Statik IP’yi iptal edip tekrar al derim, başka sorunsuz bir ip adresi gelir herhalde bu sefer

Bu mantikli gibime geliyor umarim iki kere ucretlendirilmez yoksa musteri hizmetleri ile anlasmak cok zor Allah kimseyi dusurmesin.

Aynı ay içerisinde birden fazla Statik IP hizmeti açamazsınız. hatasi aliyorum

Ayni ay içinde 2. statik ip alamiyorsun istesende paranla dahi alamiyorsun statik ip alabileceğin günü bekleyecen ister sorun yaşa fark etmiyor ben 3hafta uğraştım yinede statik ip alamadım tanimlamadilar süreyi bekle diyorlar cgnatta sorun yasiyorum diyorum fark etmiyor yinede bekle diyorlar yani cgnattada sorun yasasan sorunlu kullan diyorlar

Merhabalar, geçen ay içinde ben de aynı sorunu yaşamıştım. Gelişme var mıdır acaba? Bu ay aktif edip düzenli olarak kullanmak istiyorum ama yine internet erişiminin gitmesinden korkuyorum.

Bu ay daha denemedim acikcasi Pazar gunu cesaret edemem. Sorun ciktigi zaman cozemiyorlar sorunu surekli kullanici veya turktelekom tarafina atmaya calisiyor musteri hizmetleri. Tracert sonuclarini iki kere yukleyip sistemden ariza kaydi actim sorunun Network birimine iletilmesini istedim ama cozum olmadi. Once telekoma yonlendirdiler sonra modeminiz arizali servisi ile gorusunuz dediler. Bu ay icin yarin sabah deneyecem umarim sansima calisir kendisi calismazsa cozulmesi zor gibi geliyor. Olmaz ise turktelekoma donmeyi dusunuyorum zaten fiyat avantaji kalmadi Taahutlu tarifeler bu fiyat ortaminda daha avantajli gibi en azindan sorun cikinca muhattap bulmasi daha kolay.