Statik IP Başvuru Hatası

İyi günler. Dün akşam statik ip lazım olduğu için oimden başlatmak için girdim fakat hata verdi. Bende desteğe yazdım onlarda hata almışlar. Modem kaynaklı olabilir mi? Çünkü önceden Türktelekom tplink modem kullanırken almıştım sorun olmamıştı. Şimdi Keenetic Viva var.

Destek Numarası:47665462

TurkNet Online İşlem Merkezi statik ip kısmı ben TurkNet kullandım kullanalı çalıştığını görmedim zaten

Alakası yok… Viva üzerinden herhangi bie ayar yapmanıza da gerek yok zaten. TurkNet tanımlama yaptıktan sonra statik ip gelmesi için cihazı bir kez kapatıp açmanız veya pppoe bağlantısını yeniden başlatmanız yeterli

Ayrıca TurkNet mh nasıl hata almış, statik ip tanımlama da. İlk defa duydum…

sistem üzerinde statik IP tanımlarken hata almaktayız, konuyu yetkili birime aktarıp çözümledikten sonra statik IP’nizi tanımlayacağım. Bilginize sunarım.

Bende bilmiyorum nasıl bir hata alıyorlar. Yukardaki mesajı atmışlar ayrı olarak bir tane daha destek kaydı var. Statik IP lazımdı artık başka bir şekilde çözeceğim.

Statik ip ne için lazımdı ? Belki keenetic nimetlerinden faydalanınca gerek kalmaz statik ip ye…

Bir yazılım geliştiriyorum. Onun veritabanını dışarıya açmam gerekiyor. keendns ile denedim ama olmadı.

Statik ip gelene kadar geçici bir çözüm söyleyeyim size.

TurkNet aile profiline geçiş yapın. Havuz dışı dinamik ip veriyor. İşinizi geçici olarak görür sanırım.

Aile profili rastgele sitelere blok atabilir ama işiniz görülür şimdilik…

Deneyeyim teşekkürler cevaplarınız için.

1 Beğeni

Merhaba @Burak0678, statik IP talebiniz yerine getirildi mi?

1 Beğeni

2 günde sabit ip veremediler. Sorunda belli değil. Veremiyorlarsa veremiyoruz desinler. Yukarda arkadaşın dediği şekilde geçici olarak hallettim ama devamlı aile profilinde kalamam. Lütfen sorunu çözün.

1 Beğeni

İp atandı fakat internet erişimi yok bu seferde ne kadar sinir bozucu bir hal aldı bu sabit ip işi. @EFG

Bazı statik iplerde bu sorun var. Bana ve çevremdeki Bir çok kişiye denk geldi. Mh den farklı ip tanımlamasını isteyin

Yarım saat önce yazdım. Cevap yok. Keşke telefon destek hattı olsa 15 20 dk telefonda beklerdik en azından düzelmediğinde direk iletişim kurabilirdik.

1 Beğeni

Bunun için statik ip’ye gerek yok. Keenetic bulut tabanlı bir router. PC de çalışan sunucunun localhostu değil de yerel ip adresini dinlediğinden emin ol. Örn 192.168.1.120 gibi. Daha sonra keenetic arayüzüne gir. Yan menüden Domain Adı seçeneğini seç. Eğer bulut erişimi açmadıysan kendine bir domain al ve bulut erişimini etkinleştir. Bu işlemlerden sonra aynı sayfada yine en altta Ağınızda çalışan web uygulamalarına erişim bölümünde yer alan Ekle butonuna tıkla.

image
Gelen ekrandan Host olarak pcnizi seçin. Daha sonra kendinize bir subdomain belirleyin. İnternet erişimine izin verin. Protokolünüzü seçip port bilgisini giriniz.

Eğer HTTP veya HTTPS protokolü dışında bir protokol kullanacaksanız. Ngrok öneririm. İstediğiniz bir local portu tünelleyebiliyor. https://ngrok.com

Cevap için teşekkürler port http dışında olduğu için bu yöntem olmamıştı. ngroka da bir ara bakarım. Eğer başvuru sonucunu merak eden varsa statik ip atandı bu seferde bağlantı sağlayamadım. Bunun üzerine yukarıdaki arkadaşın dediği gibi ip değişim talebinde bulundum fakat TurkTelekoma arza bildiriminde buldular arza olmayan internete bende statik ipyi iptal ettim internet erişimini sağladım. Sorun atanan ipde olmasına rağmen bana hatta arızanın olduğu yönünde bir bilgi veriyorlar. Açıkçası bu sonuçtan memnun değilim. Çözüm ip değiştirilerek çözülebilecek iken çözülemedi işim aksadı. 3 gün Statik İP hizmeti aktif gözüktü ama tabiki ip yoktu faturada bu yansır ise her türlü itirazı yapacağım.