Stabil olmayan, olması gerekenden çok daha yavaş bir internet

Bunun için defalarca şikayet veya destek kaydı oluşturdum ama bir sonuç alamadım. En son oluşturduğum destek kaydına da cevap verilmedi. Normalde 100/8’lik tarifedeyim ama şu an bana verilen download 25 mbps upload ise 0,3 mbps. Kaç gündür devam eden bir durum bu ve ulaşabileceğim bir çağrı merkezinin olmaması da seçeneklerimi oldukça daraltıyor. Daha öncesinde bağlantımın gidip geldiği yönünde destek kayıtları açmıştım ama onlar da çözüme ulaştırılmadı ve otomatik cevap veren bot bana “sistemimde bir sıkıntı olmadığını” söyledi. Özetle genel olarak sorunum, normalden çok daha düşük hızlı internet, oyunlarda yaşadığım yüksek ping ve hızında çok belirgin dalgalanmalar gösteren ve sabit olmayan bağlantı. Lütfen yardımcı olun, artık nereye yazacağımı bile bilmiyorum.

1 Beğeni

Modem hat değerlerinizi atarsanız yardımcı olurlar.


Modem hat değerlerim resimdeki gibidir.

Hat zayıflamanız biraz fazla https://altyapisorgu.netspeed.com.tr şurdan altyapıyı sorgulayıp ss atabilirmisiniz.

Sizin bağlantıda çok büyük sorunlar olduğu belli. Büyük ihtimalle de santral veya kablo problemi var. 400kb upload izah edilebikir bir durum değil.

Sorgulama sitesinden ss atsın iç tesisat sorunuda olabilir

İç tesisat problemli gibi görünüyor. Ankastreden ölçme imkanınız var mı?


adresim bu, geçen günlerde hiç problemsiz çalışıyordu ama yakın zamanda bir altyapı çalışması gerçekleşti bölgemde, o günden beri sürekli sıkıntılı durumda internet. Ve kusura bakmayın biraz acemiyim bu konularda, ankastre tam neresi oluyor ve bu ölçümü nasıl yapabilirim?

Çalışmadan sonra olduysa senden ya da senin tesisattan kaynaklı değildir. Destek kaydında port kontrolü veya değişikliği istediğini belirt. Bi halt etmişler belli ki senin bağlantıya. Senin eski porta tt kendi müşterisini bağlamış olabilir.

Onile işlemler teknik bilgiler kısmını atabilirmisiniz?


Bu da teknik bilgiler kısmı.
Destek kaydı için maalesef hala cevap bekliyorum. Şu 48 saat süre yanıtını veren bottan sonra benimle iletişime geçilmedi maalesef. Bu akşama kadar süresi var bir umut bekliyorum.
Şikayet kaydımda da gerekli aksiyonun alındığını, herhangi bir gelişme olduğunda bilgilendirileceğimi, bu süreçte modemimi açık tutmam gerektiği söylendi. Onda da daha sonrasında geri dönüş olmadı başka.

Bu altyapı çalışmalarının Allah cezasını vermesin Benimde aynı şekilde çalışmadan sonra hızlarım düştü

Arıza süreci ilerletilmek adına Türk Telekom’a iletilmiş, hala bekliyorum.

Bozuk port problemi de olabilir. Yerinde destek talep edin iç tesisatı kontrol etsinler.

Anladığım kadarıyla yerinde destek ekstra ücretli, öğrenci olduğum için bunu ücret ödemeden halledemez miyim?

Eğer sorun iç tesisat kaynaklı ise 99TL ücret alınır. Sorun sizden kaynaklanmıyor ise ücret alınmaz.

1 Beğeni