Sorunlu Internet ve Destek Kaydı Yetersizliği

  1. gün bugün annemin adresinden destek kaydı oluşturdum birden hız yerlerde sürünmeye başladı sürekli kopuyor bir baktım modemdeki değer 60 lardan 5 lere inmiş SNR değeri dipte zayıflama fırlamış sürekli bir sorun. Önce dsl kablosunu değiştirdim düzelmedi sonra da dışarıdan ankastreden telekomcuların ismi yazıp bıraktığı kablodan direkt bağlantı çektim modeme sonuç aynı, destek kaydına bunları yazıyorum ekip yönlendirin diyorum dün akşamdan beri beklemedeyiz gelen cevap hız testi yapıp gönderin vs otomatik yazmışlar sonra dh forumdaki kişiye iletince telekom iş emri girdiler. Bugün telekomcular gelmişler bir şey dememiş dışarda bişilere bakmışlar etmişler bir şey demeden de gitmişler. Hat değerleri hala aynı kötülükte destek kaydına kontroller devam ediyor vs yazıyorlar. Az önce ben telekomcular geldi gitti bilgilendirme yapmadılar sorun devam ediyor dedim çat diye sorun giderildiğini görüyorum deyip kapattılar kaydı. Yani insanın sinirlerini zorlamaya çalışıyorlar gerçekten diyecek bir şey bulamıyorum. Ayrıca bir mesaj geldi “Degerli TurkNetli, 7507218 numarali hizmetinizde 2024-06-05 02:00:00 / 2024-06-05 06:00:00 tarihleri arasinda, bolgenizde daha iyi hizmet verebilmek icin planli calisma yapilacaktir.”
    Abone No: 3755194

@Nuroxy Merhaba, kontrol ettiğimde ekiplerimiz tekrar kontrollerine başladılar. Detaylı olarak incelemeler yapılıyor. Ekiplerimiz gelişmelerle ilgili mutlaka size bilgi verecekler :pray:

Hattimiz 3 gun onceye kadar hic sorunsuz 60+ hiz alirken su an 10-15 civarlarinda ve snr degerleri 10 saniyede bir yenilemeye baktigimda bi 3 oluyor bi 10 oluyor cok dalgali ve kotu durumda. Umarim bu sekilde birakmazlar.

Bende de aynı sorun var 1 haftadır uğraşıyorum otomatik cevapla hız testi istiyorlar gönderdikten sonra düzeltildi diyorlar ama düzelmiyor 1 haftadır hız testi gönderiyorum gelipte bakan yada arayan yok aradık ulaşamadık dedikleri de oluyor bakıyorum ama arayan da yok size önerim böyle devam ederse kapattırın sizde ben kapatırmayı düşünüyorum

Merhaba, arıza kaydınızla ilgili çalışmaların önceliği için ekibimize bilgi verdim. Süreci kontrol ederek sizinle iletişime geçecekler🙏

1 Beğeni

Teşekkür ederim şu anlık bir gelişme yok aynı devam ediyor sorun.

Hat değerleri zaten her şeyi söylüyor ankastreden direk çekilen kabloda bile devam ediyor bütün sorunlar yani böyle bir durumda dün yaptıkları gibi sorun giderildi deyip kapatırlarsa ben de dediğiniz gibi daha fazla uğraşmadan kapatıp telekoma geçerim en azından belki kendi altyapılarında nazımız geçer yaparlar. Ama bu şekilde şimdilik beklemedeyim düzeltirler diye bekliyoruz.

“Degerli TurkNetli, 7507218 numarali hizmetinizde 2024-06-07 02:00:00 / 2024-06-07 06:00:00 tarihleri arasinda, bolgenizde daha iyi hizmet verebilmek icin planli calisma yapilacaktir”
Kaç gündür bekliyoruz belki bu düzeltir dedik bu da 5 iydi 7 sine ertelenmiş. Ne yapmamız gerekiyor bilemiyorum artık.

Merhaba, arıza durumuna göre maalesef çözüm süresinde değişiklikler olabiliyor. Sürecin önceliği için ekibimize bilgi verdim. Sizinle iletişime geçecekler.

Sorun hala devam ediyor modeme tanimli hiz 1e kadar dustu. Arada dsl gidiyor gelmesi 10 dk suruyor. Arizanin giderilecegine inancim azaliyor me yazik ki.

Merhaba, hız profilinizde yaşadığınız sorunun önceliği için ekibimize bilgi verdim. Gün içerisinde sizinle iletişime geçecekler.