Sorun çözülemiyor

Arkadaşlar Merhaba
Son 3 gündür, profil YAPA DURUM OFFLİNE port açık.
Ne telefon çalışıyor ne de dsl ışığı yanıyor, Son 3 gündür 0850 288 80 80’i aradığımda bulunduğunuz bölgede teknik arıza sebebi internet erişiminde sorun yaşıyor olabilirsiniz, çalışmalarımız devam etmektedir. Lütfen modem ayarlarında değişiklik yapmayın anlayışınız için teşekkür ederiz cevabı alıyorum. Komşuların internetlerin hepsi açık, gerçekten şaşırmış durumdayım

1 Beğeni

Destek kaydınız açık ise ekipler ordan bilgi verecektir. Online İşlemler > Yardım Merkezi > Arıza kısmında arıza tarihi yazıyor mu ?

Bugün aradılar, yetkili ekip gönderiyoruz dediler.

2 Beğeni

Arama sonlandırıldı denilip kapanıyor.

Statik ip almak iptal etmek gibi bir işlem yaptınız mı yakın zamanda ?

2 3 ay önce internette problem çıkmıştı, almıştım statik ip adresi

Tahmin etmiştim geçen sene benimde aynısı başıma geldi

Sistem yanlışlıkla aboneliği iptal etmiş 3 günün sonunda çözülmüştü.

Çok enteresan ki hizmet bilgilerde telefon ve internet aktif gözüküyor ama tesisatı kontrol ettirecem gerekirse yeni sabit ev telefonu alacağım, kullandigim ev telefonundan dolayı böyle olduysa paramparça edeceğim telefonu…

Nasıl bildiricem ben durumu yetkililere şimdi…

Ev telefonu direk kapanıyor değilmi çalmadan ?

Evet çalmadan kapanıyor, dün mobilden aradığımda mobilden çalıyordu fakat ev telefonu çalmıyordu, destek kaydı oluşturmuştum, şimdi mobilden aradığımda direk kapanıyor.

Çevir sesi yok kayıdı açıp bunu not olarak ekleyin.

Screenshot_20200523-222034_TurkNet|243x500

Statik ip yi iptal ettiniz mi ettiyseniz ne zaman ettiniz ?

Hocam valla geçen sene mi 2 3 ay önce mi ne iptal etmiştim, internet ip almıyor diye

Anladım muhtemelen benimle aynı sorunu yaşıyorsunuz ekip gelsin bir baksın bakalım farkli bir durum varmı diye olmadı yine yazarsınız buraya.

Çok teşekkür ederim hocam sagolun

1 Beğeni

Dün arama sonlandırıldı hatası alırken bugün hat meşgul hatasi alıyorum, düzeliyor sanırım

Sorun çözüldü, konu silinebilinir

1 Beğeni