Sorumsuzluğun Adı Türknet

1.5 aydır kopan internetime dair zerre birşey yapılmadı. Destek kaydı açıyorum birisi diyor ki Türk Telekom kaynaklı genel arıza var diğeri diyor ki Nas-Error hatası alıyorsunuz diğeri diyor ki ekipler kontrol etmiş sıkıntı bendeymiş. Öncesinde kendi ekipleri geldi baktı sorun sizde değil dedi dememe rağmen destek kayıtlarında her seferinde başka bir çalışan başka bir sorunun olduğunu söylüyor. Öyle değil dediğim zamanda sizinle ilgilenen arkadaşım izinli olduğundan konuya vakıf değilim o yarın sizi arayıp gereken bilgileri verir diyor. @EFG adlı arkadaşta özel mesaj atın yardımcı olayım dedi ama o da aynı şeyleri söyleyip durdu Türk Telekom Türk Telekom ben artık mal yerine konuyorum bu şirket nezdinde. Paranoya oldum modemin ışıklarına baka baka gitti mi gidicek mi diye. Hepiniz biliyorsunuz evden çalışma olayı çoğaldı ama internet yok çalışamıyorum artık Starbucks köşelerini mesken tutturdu bunlar bana gideyim oradaki internet evdekinden daha iyi diye gidip kafe köşelerinde çalışmaya çalışıyorum. İnanılmaz bir kopukluk var benden Türk Telekom u şikayet etmemi falan bekliyorlar. Türk Telekomu arıyorum siz bizim müşterimiz değilsiniz kendi firmanızı arayıp detay isteyin ne Genel Arızası varmış öyle bir arıza yok diyorlar. Napıcağımı şaşırdım artık. Gidip haklarında şikayet edip dava açacağım hafta içi ama bu baya hırsızlığa döndü artık hizmet vermeyeyim ama fatura günü geldiğinde takır takır mesaj döşeyeyim.

2 Beğeni

Öncelikle biraz daha sakin olmanız gerekir diye düşünüyorum. Sizin paylaşımınızı sanırım Twitter üzerinde görmüştüm. TurkNet hiç bir abonesine mal muamelesi yapmıyor, nereden biliyorsun diyeceksiniz kendimden biliyorum kullanan arkadaşlarımdan biliyorum. Konunuza gelecek olursak eğer iç tesisat olarak dönüş yapıldı ise hemen TurkNet ten yerinde destek ekibi talep edin. İç tesisat ile ilgili olmadığı rapor edilir ve bu rapor ile bizde genel arıza yok diyen ulusal altyapı sağlayıcısı Türk Telekom a tekrar talep gönderilir. Hiç bir ISS sırf abonesi memnun kalmasın diye bilerek hizmetini almasını engellemez diye düşünüyorum. Sizin muhatabınız faturayı ödediğiniz TurkNet tir. Eğer prosedür dışı bir şey varsa da hukuki olarak bunun takibini de TurkNet yapmak zorunda. Dediğim gibi yerinde destek ekibini talep edebilirsiniz veya diğer seçenek olarak farklı bir ISS üzerinden hizmet alma yolunu seçebilirsiniz. Hat detayları nedir ne değildir bu konuda bilgi sahibi değilim. Bu yüzden yaşadığınız sorunun olası nedenleri ile ilgili bir yorumum yok maalesef. Umarım sorununuz kısa sürede çözülür :pray:

2 Beğeni

Siz Türknet bünyesinde ne yapıyorsunuz bilmiyorum çalışanımısınız yoksa sadece müşteri olupta buraya kaydolan bem gibi biri mi. Lakin yazdıklarımı ya okumuyor ya anlamıyor gibisiniz. Sıkıntı sizden dendiğinde dedim yerinde destek istiyorum gönderin , gelen ekip arkadaşınız sorunum benden kaynaklanmadığını iletti zaten. Onun üzerine arızam TT kaynaklı olarak değişti sonra Nas-Error kaynaklı olduğuna döndü ip atamadı gerçekleştirilip sorunun çözüleceği söylendi. Bu bahsini anlattığım konular 6-7 gün içerisinde gerçekleşiyor her arızanın adı değiştiğinde süreç uzuyor haliyle. Ben gayet sakin kaldığımı düşünüyorum şimdiye kadar. Bu arada twitterda görmüş olamazsınız kullanmıyorum o platformu. Ben net birşey duymak istiyorum genel arıza var bölgenizde dendiği zaman inandırıcı bulmuyorum artık. Çevre binalar dahil en az 30 haneye sordum bir sıkıntılarının olmadığını iletti hepside . Ben şu şu işlem yapıldı şu sebepten çözüm olmuyor diye kesin ve net bir bilgi istiyorum.

2 Beğeni

Ben de size yapılabilecek şeyleri iletiyorum…kesin sonuçları size destek kaydınız üzerinden iletir gerektiğinde telefon ile bilgilendirme yaparlar.

Yapılacak şeyleri yaptığımı ve bir sonuca ulaşamadığımızı , konunun aciliyetini, yaşadığım mağduriyeti iletiyorum ben. Her iletmemde başa dönüp aynı şeyleri konuşuyoruz. Ben müşteriyim, mağdurum ve sorunum yaklaşık 45 gündür çözülmedi ? Buna diyecek bir şeyiniz var mı peki ?

1 Beğeni

Yanıt bekliyorum. o yüzden yazıcam hep.