Snr değerlerim düştü

Merhaba TurkNet Ben 15 Ekim de Çevremde ki herkesin övmesiyle TürkTelekomdan TurkNet 'e geçtim İlk gün hiç bir sorun yoktu çok da güzel çalışıyordu ama 2. gün ful internet bağlantım kopmaya başladı ilk gün snr değerim gayet iyiydi çok memnundum ama şuan çok düştü ve şuan çok fazla kopma oluyor ne yapacağımı bilmiyorum aşağıya ilk gün ve şuanın modem bilgilerini bıraktım. Not: TurkNet 'e geçmeden önce iç tesisatımı cat6 kablo ile yenilemiştim


Selamlar @gurselivgen, hat değerlerinizi @tnetwork @moderators yorumlayacaktır. Kablolarınız yeni ise sorun bölgede yaşanan bir arıza veya çalışma olabilir. Destek kaydı oluşturursanız santralden ankastre kutusuna kadar inceleme sağlanır. Bu bölgelerde sorun yok ise iç tesisattaki modem, apart ve kabloları tekrar gözden geçirmek gerekebilir.

1 Beğeni

Alperen Bey Şuan gerçekten mağdur durumdayım sürekli sürekli kopmalar yaşanıyor pişmanlık hissi oluşuyor gerçekten ilk günkü gibi olursa çok sevinirim yardımcı olurlar inşallah.

Merhaba,
Hat düşmesi sebebleri, sadece tahminidir.

  1. İnternet kullanıcısı arttıkça max değer ve snr düşer
  2. Yetkili arkadaşın dediği gibi genel arıza varsa yapabilir.
  3. Modeme yeni yazılım yüklediysen yapabilir. Eski yazılıma geçebilirsin.
  4. Modeme gelen jack oynamışsa yapabilir. Tekrar rj11 çaktıra bilirsin.
  5. Belki kabloların ek yerleri gevşemişte olabilir.
  6. Ankastredeki etiket bırakılan kabloda yapabilir.
  7. Kabloya ek aparatlar bağladıysan onlarda yapabilir.
    Tek tek denemeniz gerekiyor.

Tuhaf yanı hattınız hızı düşse bile kopma yaşanmaması gerekiyor. Hat değerleri çok iyi durumda.

Hat değerleriniz azalsa bile sürekli kopma olmaması gerekiyor. Altyapınızda sorun olduğu için arıza kaydı bırakın.

1 Beğeni