Merhaba, bu zamana kadar herkeze yardımcı olmaya çalıştım fakat şuan benim yardıma ihtiyacım var.
Ekte de gördüğünüz gibi snr değerim düşük öncrdende düşüktü bu sebepten bağlantım stabil değil kopma olmuyor fakat ani düşüşler ani internet gitmeleri oluyor sürekli ev tesitasın dandır dedim kablo çektim cat6 direk modeme bağladım hiç oynamadı değerim destek kaydı açtım Orçun bey benimle baya ilgilendi fakat geçen gün Sibel diye görevli hattınızda kopma yok diye kaydı kapattı şuan bölgede arıza var diye kayıt açamıyorum Orçun beyle gayet güzel anlaşıyorduk tam son aşamaya geldik Sibel hanım kaydı kapattı modem huawei hg658 v2 kabloyu sıfır aldım kendim çektim sizce ne yapmam gerekli uzun oldu fakat yardımınızı bekliyorum
Pek bir sorun yok gibi değerlerde. İsterseniz kayıt açın, ekipler ilgilensin. İhtimali düşük olsa da başka bir modemle de deneyin mümkünse, belki düzelebilir.
Denedim başka modem var aynı yine sorunum snr değeri 7.9 yazıyor bu normal bir değermi sizce
Hat Değerlerinin Yorumlanması konusuna bakabilirsiniz.
Bu bilgileri biliyorum fakat benim demek istediğim ev tesisatını değiştirmeme rağmen snr değeri hala aynı ne yapmam gerekli ondan bahsediyorum stabil değil hiç hattım
Snr değeri maksimum kapasiteyle doğru, aldığınız hızla ters orantılı. Aldığınız hız kapasitenin tam sınırında olduğu için böyle bir sorun yaşıyorsunuz. Dediğim gibi kayıt açın, ekipler incelesinler.
Yazdım zaten yukarıda arıza var bölgede diye kayıt açamıyorum ayrıca snr değeri yüzünden kapasite değeri de düşüyor kapatıp açayım 15 mbit gösterir kapasiteyi ama snr değeri yine aynı oluyor her kapatıp açtığımda modemi o alt yapı kapasitesi değişiyor snr aynı kalıyor örneğin o an 12 mbit diyorsa kapatayım açayım 15 yazar veya 14 mbit
Genel arıza değil mi? Uyarı gittikten sonra düzelmezse açın o zaman. Belki de o yüzdendir.
Şöyle anlatayım bu sorun Bayadır var bende arızadan günler öncesinde açtım ben kaydı kopma ve ping sorunum var diye turk Telekom ekipleri hızımı 8 e sabitleyip kopmayı çözdü fakat Orçun bey bununla ilgili dönüş sağladı onla konuştuk sonra arıza var diye bilgilendirme geldi daha sonra tt ekipleri ev içi tesisatında sorun var diyerek kayıtları kapatıyor dediler ekip gönderip sorun olmadığını kanıtlayalım dedi Orçun bey bende olur dedim geldi ekip baktı gitti ertesi günü sonuçları söylicek ti fakat sabah Sibel hanım kopma sorunu yok diye kaydı kapattı ve şuan arıza olduğu için kayıt açamıyorum ben amacım kopmayı çözmeleri değil amacım tt nin 8 mbite sabitleyip sorunu çözmemesi snr değeri düşük olduğu için bağlantı stabil değil sıklıkla hız düşüşü oluyor
Genel arıza bitene kadar zaten kayıt açamıyorsunuz. Ondan sonra hala devam ederse açın
Tamam teşekkürler 15 gün böyle idare edicez desene
Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.