Sizce hangi İSS'nin çağrı merkezi daha iyi

Başta türknetten başlayalım sonra Türk Telekom Turkcell Superonline size göre hangileri daha bilgili daha çalışankan başka internet hizmeti veren çağrı merkezinede öğrenelim bakalım

TurkNet bence cagrı merkezi konusunda ne Türk Telekom nede Superonline kadar net bir şekilde iyi değil.Fakat bu noktada TurkNet i suçlamıyorum bu fiyatlara hizmet vermek için bazı şeylerden tasarruf etmek mecburuyetinde aksi halde bu fiyata hizmet veremez. Turk Telekom müşteri hizmetleri noktasında ulusal altyapının sahibi olduğu için bununda avantajıyla iyiler fakat müşteri temsilcileri genel olarak call center da ekran karşısındaki yonlendirmelerle hareket eden esasında konuya hakim olmayan personeller. Superonline da müşteri temsilcileri bir çoğundan bence çok daha iyi ve bilgili . Anında çözüme ulaşılabiliyor. Bunun sebebide Superonline genelde kendi altyapısını kullanıyor ve altyapı ya anında mudahele sansları var.ağırlıklı olarak TT altyapısı ile superonline abonesi az bir kitle.Fakat Superonline noktasındada fiyatlar ve hız politikası ortada. Tabiki bu benim fikrim katılan olur katılmayan olur. Ha birde Türksat var fiyatları genelden yüksek kendi altyapısının olduğu noktalarda onlardan hızlısı yok diyebilirim.Arıza kaydı verdikten sonra hemen aranıp 45 dakika sonra geldiklerini ve arızayı giderdiklerini bilirim.Pazar gunu arızaya ekip geldiğini bilirim.Müşteri hizmetleri personelide fena değiller.Hatta arıza kaydı için online işlemlerden kullanıcı bile açabiliyor teknik ekip 1 saat içinde arıyor hemen çok hızlılar. Bu hakkında yorum yaptığım firmaların hepsini bizzat deneyimledim veya aktiftede kullanmaktayım bu arada sahsi tecrubelerimi paylastım duyduklarımı değil.

2 Beğeni

Şunuda eklemek istiyorum TurkNet gigafiber kendi altyapısını yaygınlaştırdıkça bence arızalara problemlere daha hızlı mudahele noktasında çok daha iyi olacaktır kesinlikle . kıyasladığım diğer 3 firmada kendi altyapısına sahip. TurkNet in tek eksiği destek talebi acma muhabbeti telefonla muhattap bulamama. Destek kaydında surec uzun ve her gun baska bir temsilci atanıyor baska bir sey diyor sil bastan durumu ona anlatıyorsun vs kısır döngüye giriyor ki bazı temsilcilerin yaptıkları iş ile alakalı en ufak bilgileri yok.

Aslında bu durumun önüne geçmek için bölgelere özel Net Uzman takımları kuruldu bu ekipte bulunan personeller o bölgedeki sorunları, teknik detayları vb. bilgileri detaylı olarak biliyorlar bu şekilde orada bulunan aboneler ile daha detaylı ilgileniyorlar ayrıca bu sistem sayesinde her seferinde temsilci değişmiyor.

2 Beğeni

Bence bu cok guzel bir gelisme.Ama genede destek kaydi acmak telefonla direk ulasmaya nazaran uzun suren bir surec fakat buda ek maliyetler demek ve fiyat artisi demek . Yani konunun ozeti 3 kurusa 5 kofte olmuyor :joy:

Ne zaman yaşandı bu olay yani ekip kurma olayı

24.06.2021 tarihinde aşağıdaki mail gelmişti bana, aşağı yukarı o zamandan beri bu ekip işi var.

"Değerli TurkNet’li,

Sizlere daha iyi hizmet vermek için bir yenilik daha yaptık!

TurkNet’te destek kaydı açtığınızda artık muhatabınız hep belli!
Tüm ihtiyaçlarınız için bu ekip sizinle iletişime geçecek.
Net Uzman Ekibi sadece fiyakalı bir isim değil :slight_smile: Aynı zamanda:"

Mail in devamında da net uzman kişilerin isim leri falan var.

1 Beğeni

Daha önce kablonet musterisiydim modemi değiştirmelerini istedim. Modemde sorunlar vardi pazar gunu ekip 1 saat içinde geldi akabinde elinde bir tablet modem fişten çikarmistim fise takti calistirdi ne şikayetin var dedi cekmiyor dedim.:joy: Bunlar boyle acces point al diyor onu. Ya biliyorumda bi degistirmek istiyorum şu şu sorunlarida var dedim gerek yok dedi. Tamam ben de ariza kaydi acmaya devam ederim o zaman dedim. Bana diyorki;
Sen durmadan aç ben 1 sefer gelirsem 5 sefer gelmem buraya o zaman diyor :))
Ardindan mudurluge sikayet yazdim ayni skeilde belirtmistim adamlar aradi mudurlukten ozur diledi modeminizi degistirelim dedi. Geçti borun pazari sür eşegini nigdeye dedim ben iptal edecem. Tamam diyip kapattik bolgesel olarakmi bilmiyorum ama 2 sene kablonet kullandim hizlilar evet ama eve gelen teknik ekipleri ilgisiz sorumsuz insanlar.

Eğer kendi bünyesinde bir gigafiber ekibi kurup 7/24 aktif tutarsa belki.

En iyi çağrı merkezi bence kablonet anlattığım çoğu şeyi anladılar bugüne kadar.

2 Beğeni

Superonline da kendi altyapısının oldugu her bolgede bayileri ve bunların teknik ekipleri var , Turksat sa aynı şekilde , TT yi saymıyorum zaten. TurkNet te ilerleyen süreçte bu tarz bir şey yapmalı bence kendi altyapısı ile ilgili olarak.

Arızalara geri dönüşler çok hızlı vede aynı gün saatler içinde ekip geliyor

Kablonet in verdiği netmaster larda kablosuz performansı bekleme zaten. Onu kablosuz düz modem olarak farz edicen :slight_smile:

TurkNet e ben bir kere ipv6 çalışmıyor diye mesaj attım gigafiber olmazsa ipv6 alamazsınız dedi karşıdaki arkadaş :slight_smile:

tam bir call center personeli işte :slight_smile: Ama Turknette bolge bolge net uzman ekipleri ile hizmet verilmeye baslanmış. Bu tip şeylerin önüne geçilmiştir artık .

Bana da ip v6 modemim uyumsuz denildi kutu içeriği ile attığım halde Türk Telekom tarafından kimseye inandıramadım

tt çağrı merkezi rezalet

İnsani sinir hastasi eder duruşu güzel ama kendisi boş ;))

netspeed müşteri destekte çok başarılı diye duydum. Birkaç arkadaşım netspeed kullanıyor. Sorun yaşandığında çözene kadar uğraşıyorlar

Belki değişmiş olabilirler ama telefonda bizimle konuşan müşteri temsilcilerinin çok bir bilgisi yoktu :man_shrugging: