Sistem hatası yüzünden portumun silinmesi

Selam herkese

12 gün önce internetim kesildi ve müşteri hizmetlerine başvurdum. Sistem hatasından dolayı vdsl portumun silindiği söyledi ve boşta vdsl portu olmadıgı için adsl’e geçirmeye çalıştı fakat adsl portunda da boşluk olmadığı için internetsiz kaldım şuan. Söylediklerine göre yapıcakları bir şey olmadığı beklemem gerektiğini söylüyorlar. Böyle bir şeyle karşılaşan oldu mu daha önce btk ve cimer e şikayet ettim fakat btk direkt türknete iletti şikayetimi ve bir şey değişmedi.

Bu konu hakkında neler yapabilirim?

Türk Telekom bölge müdürlüğüne gidip vdsl port talep edin

1 Beğeni

Mucbir sebepten dolayı kullanamıyorsan hizmetini, Destek kaydı açarak temsilcilerden kullanamadığınız günlerin faturanıza indirim olarak yansımasını rica edin. Port konusun da @ibrahim474’e katılıyorum. Eğer size Turknet kullanıyorsunuz diye ayrımcılık yapıp işleminizi (portunuz) erteler veya yapmazlar ise bana özelden ulaşabilirsiniz.

1 Beğeni

Konuyu gördüğüm iyi oldu kiraladığı porta sahip çıkamayan ISS ile işim olmaz. Yerinde olsam bu rezilliği her yere duyururdum.

2 Beğeni

Merhabalar, karşılaşmış olduğunuz durum nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bu durumun neden kaynaklandığını arka planda sorgulayabilmem ve size yardımcı olabilmem için bana özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı paylaşır mısınız?

2 Beğeni

selamlar, nereden özel mesaj atabileceğimi bulamadım.

Ben size şimdi yazıyorum.

2 Beğeni

Sizin hizmetinizi kontrol ettim. Evet şu an ne yazık ki sizin için tekrar başvuru yapmak istediğimizde port yok hatası alıyoruz. Süreç neden buralara kadar gelmiş onu incelemeye alacağız.

Bu arada faturanız için arkadşalarım size yardımcı olacaklarını söylemişler. Ben tekrar durumu anlayabilmek için içeriye mail attım. Gelişme oldukça size bilgi vereceğim.

2 Beğeni

teşekkür ederim çalışmalarınız için. Kolay gelsin

2 Beğeni