Şikayetçi olduğumuz personelin beni şikayet etmişsin diye arama skandalı

Merhabalar;

İnternet bağlantısında bir süre önce kesinti yaşadığımda, modemden kaynaklı olduğuna dair bilgi verilmiş ve buna mütakip hızın düşürülmesi gerektiğine dair bilgi verilmişti bende bunu uzun süredir kullandığımı söyleyip, hız düşümünden sonra tekrar normale dönüp dönmeyeceğini sorduğumda sorun yaşamazsanız düşük hızda kullanacaksınız cevabını almıştım, akabinde hiçbir şey yaptırmadım ve hat düzeldi kesinti yaşamamamıştım.

Birkaç saat önce yaşadığım kesintiyle alakalı destek kaydı açtım ve sorunun altyapı veya @TurkNet kaynaklı olmadığı, modemden kaynaklandığına dair bilgi verildi; bakın bunu 2. defa yaşıyorum ve yine aynı şekilde iş akışı izliyorsunuz yağmurdan dolayı acaba bir sorun olabilir mi diye sorduğumda, 95 saattir kesinti olmamış bizde sorun yok modemde kesinti var “user-request” kopması diye belirtin denildi, buna mütakip ben de modemden log dosyalarını indirip destek kaydına ilettim, log dosyasından bana kesintinin olduğu kısmı söylerseniz ben firmaya ileteceğim çünkü bununla alakalı somut bir veri sunmam gerekiyor dediğimde bakıp döneceklerini söylediler, akabinde tekrar arama yapıldı ve oyun oynuyor musunuz diye soru geldi ben de oynuyorum da şuan oynayamıyorum zira İnternet yok ama konuyla alakası nedir deyince; God of War dosyası olduğunu söyledi dedim ki modeme HDD var orada dosyanın mevcut olduğunu söyledim tabi ama yine anlam veremiyorum ben alakasını çözmeye çalışıyorum. Akabinde birkaç log yazısını bana gönderdiler, hatanın olduğunu fakat gönderilen kayıtların benim gönderdiğim 2 adet log kaydından değil, kendilerine ait olan bir veriden paylaştıklarını söyledi ben de benim paylaştığım dosyadan bakıp söyler misiniz deyince; biz ona karışmayız, bilmiyoruz sizi bağlar minvalinde bir diyalog yaşandı ve destek kaydına da log kayıtlarını istediniz biz de paylaşamayız diye cevap yazıldı destek kaydına tabi bu diyalogta ses tonunu yükseltme ve sorunu çözmek yerine olay bizden çıksın yaklaşımını da hesaba katmam gerekiyor.

Öncelikle; keşke beni dinleyip, sorunu çözmek adına bir aksiyon alınsaydı hem beni dinlemiyor hem de ses tonunu yükseltip sorunu çözmek bir kenara olayı farklı noktalara taşıyor. Daha sonra ben cevap yazıp, ben sizden log istemedim, beni dinlemiyorsunuz bile yazdıktan bir süre sonra arayıp yapacak bir şey yok ekip göndericez 300₺ ücreti var, siz de sorun yoksa ücreti ödemezsiniz diye tehdit eder gibi seçenek sunduğunu iddia ediyor. 2017’den beri müşteriyim, kaç tane müşteri getirdim tarafınıza ama gördüğüm tavır gerçekten hiç yakışmadı, gerekirse iptal eder başka yere giderim sorun değil, ben sorunu çözmek için uğraşırken gördüğüm yaklaşım hiç hoş değil, insanı parasıyla tehdit etmek nedir ya?

Gerçekten birşeylerin iyileştiğini beklerken kötüye gittiğini görmek üzücü, umarım bi an önce olayın mehavetminin farkına varıp, süreci iyileştirirsiniz

———-

GÜNCELLEME:

Merhaba;

Kayda bakan temscilden şikayetçi olduğuma dair şikayet kaydı açmamı istediler; bilin bakalım n’oldu? Şikayetçi olduğumuz temsilci bizi geri arayıp, beni şikayet etmişsiniz nasıl yardımcı olabilirim diye geri aradı? Ciddi olamazsınız, şaka mısınız ya? Benim şikayet kaydımı nasıl adam görebiliyor? Arkadaşım söylemişti, seni o arayacak diye yok ya saçmalama olmaz demiştim vallahi adam geri aradı beni mi şikayet ediyorsunuz diye. :DDDDDDDDD Harikasınız ya, muazzam iş akışı var şuan, oturup sinirden kahkaha atıyoruz evin içinde. İnanılmaz bir deneyim yaşatıyorsunuz müşteriye, Allah bilir kişisel verilerimizi de görüyordur şimdi.

Böyle bir skandalı da gösterdiğiniz için teşekkürler @TurkNet; olmayanı oldurduğun için.

Bir benzeri başıma geldi ptt kargo yalandan evde bulamadık diyordu ben de şikayet oluşturunca kargocu kapıma gelip beni şikayet etmişsin dedi ben de uğraşmamak için üstelemedim çünkü evde ailem yaşıyordu. Annem kız kardeşim evde olmasa tek yaşasaydım kesinlikle dava açardım. Ne idüğü belirsiz biri sonuçta bana neden baktın diye adam öldürüyorlar her gün.
Hem personelden hem de personele senin kişisel bilgilerini verenden artık kimse müdür falandır herhalde ikisinden de şikayetçi olmalısın. Avukat bul kişisel verilerin korunması kanununu ihlal ettikleri için personelden ve personelle senin bilgilerini paylaşandan davacı ol.

geçen gigafiber kurmaya geldikleri gün evde yoktum annem ilgilenmişti, 3 kişi gelmişler biri dışarıda binada ikisi içeride kurulum yapmışlar, içerdekiler odada yalnız kalmışlar bi ara, akşam eve geldiğimde rafta duran henüz hiç kullanmadığım parfüm yerinde yoktu :smiley: parfüm bir şekilde kalk gidelim olmuş :slight_smile: yerine de masada duran ekran temizlik spreyi konmuş boşluğu fark edilmesin diye :smiley:

böyle bir şey yaşamamak adına şikayet oluşturmadım, kanıtlamam da mümkün değildi, gelenlerden beni arayanın adı, cep telefonunun mac adresi elimde mevcut, odada telefon çekmiyor diye benim wifi bağlanmıştı oradan cihaz bilgileri loglara düşmüş oldu :slight_smile:

sabah evden çıkarken yanından deo alıp kullandığım parfüm akşam yerinde yok, o gün odaya sadece bu arkadaşlar girdi :smiley: ama kamera vs olmadığından kanıtlamak maalesef mümkün değil, parfümün çok bir değeri de olmadığından uğraşmak istemedim

Selamlar @atokyuz, yazınızı okudum. Forum profilinize tanımlı müşteri numarası üzerinden hizmetinize ulaşamıyoruz. Süreci detaylı inceleyebilmemiz adına müşteri numaranızı bizimle paylaşır mısınız?

İş akışımız bu şekilde; şikayete, faturaya, teknik desteğe aynı kişi bakıyor o yüzden aynı kişi ulaşmıştır dedi başka temsilci ve normal diyor bu durum. Şikâyete nasıl aynı adam bakıyor diyorum, kim baksın diyor. Adamların durumunu ben anlamadım, bakalım bu durumda nasıl telafi edecekler.

1 Beğeni

Merhaba, @Eren iletmiştim, size de gönderiyorum.

Merhaba;

Dün ben tekrar modem firması ile irtibat kurdum, sorundan zaten haberdarlar bu durumla alakalı; uzaktan modeme erişim bilgilerim kendileriyle paylaştığımda yaklaşık 2-2.5 gündür bağlantının olduğunu bu durumla alakalı bu arada herhangi bir sorun yaşadığımı sordular, sorun yok şuan gayet güzel çalışıyor dediğimde ise .csv uzantılı dosyanın kontrol edilip edilmediğini sordular dedim kontrol etmişler ama hâlâ modem kaynaklı hata olduğunu belirtmişlerdi diye geri dönüş aldığımı belirttim. Milyonlarca CRC ve FEC hatasının, buna mukabil SNR’nin -2 “eksi” değere düştüğünü ve buna rağmen sorunun modemden kaynaklandığını söylüyorlarsa burada farklı bir durum var, çünkü bizim veya herhangi bir modemin bu kadar hatayı ÜRETME ve SİNYAL seviyesinin “eksi” değerlere düşürme gibi bir amacı olamaz, hatta biz bu değeri iyileştirmek için hem donanımsal hem de yazılımsal olarak desteklemeye çalışıyoruz denildi.

Belki dosyanın kendilerine ulaşmadığını veya yükleme esnasında bir sorun olma ihtimaline karşı tekrar göndermemi rica ettiler; Meryem hanım ulaştı, devrede fiziksel bir sorun olmadığını loglardan ise modem firmasının kendi loglarını kontrol etmesi gerektiğini söyledi, akabinde tekrar modem firmasıyla görüştüğümde ise bu kadar hatayı görmemelerine anlam veremedik, çünkü şuanki stabil olan kesilmeden 2-2,5 günlük bağlantı da dâhi bu hataların olduğunu fakat bunların çok yüksek olmadığını, bağlantıyı sekteye uğratacak seviyede olmadığını belirttiler, tekrar dosyayı yüklediğimi ve yazdığımı belirttim, görüşmeyi sonlandırıp haber beklediklerini söylediler.

Az önce @turknet tarafından aradılar; görüşmede herhangi bir durumun olmadığını, herşeyin normal olduğunu belirttiler. Bağlantı sorunuyla alakalı da ısrarla sorunun modemde olduğunu, hat’ın sağlam olduğunu belirttiler. Milyonlarca CRC ve FEC hatalarının NORMAL, SNR değerinin -2 olmasının NORMAL ve bunun kaynağının modem’in olduğunu, modeme kadar bağlantı da herhangi bir sorun olmadığını belirttiler.

Ben aslında bu duruma alışkınım; zira bundan 4 yıl önce de böyle bir sorun yaşadığım da beni sıfır modem sahibi yapmışlardı; fotoğraflardan göreceğiniz üzere, bi komşudan merdiven tedarik et, diğer komşudan eleketrik tedarik et, tabi ki o zamanlarda saha ekibimiz yok elektrikçiden destek almanız gerekiyor denildiğinden dolayı bu şekilde bir aksiyon almıştık, günun sonunda nemi oldu dersiniz; fakat aslında sorunun tamamen altyapı da olduğunu 15 aboneyi etkileyen sorunu benim sayemde bulduklarını ve çözeceklerini söylemişlerdi, buna dair elimde görseller ve video mevcut, bizim için bu maceranın sonu geldi. 2017’nin son aylarından itibaren bugüne kadar defalarca kez mağdur etmenize alışkınım fakat artık bardağı taşıran damla olmak üzere. Çektiğim anca dert, ayırdığım zaman, 15 aboneyi etkileyen problemi o kadar personel çözememiş iken benim size rağmen uğraşlarım sonucunda sorunu giderilmişti fakat tarafıma ulaşılıp herhangi bir teşekkür bile edilmedi, olsun siz kazanın yeter biz müşteri olarak her sorunu biz çözeriz siz ay sonunda fatura kesin hizmeti verdik mi veremedik mi diye olayı incelemeyin, müşterileriniz hem sorunu çözer hem de kendi hakkını savunmaya çalışır, vesselam.

Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim, bana bile demeyi sevmiyorum ama evet gerçekten 5-6 senelik süreçte çok şey yaşattılar, sorunu hem bireysel çabamızla çözdük ama artık sanırım olaylar farklı işliyor, sorunu çözen değil üreten, müşteriyi memnun eden değil, mağdur eden bir firma haline gelmişsiniz. Unutmayın ki; siz bu günlere müşterileriniz sayesinde geldiğiniz, size 10-15 tane abone nasıl kazandırdıysam, bundan sonra da tam tersi şekilde bi daha düşünmeleri konusunda yardımcı olacağım, şüpheniz olmasın.


TurkNet Forum Yönetimi Mesajı:

KVKK gereği ekran görüntüleri kaldırılmıştır. Karşı tarafın izni alınmadan görüşmelerin paylaşılması yasal değildir.

2 Beğeni