Merhabalar;
İnternet bağlantısında bir süre önce kesinti yaşadığımda, modemden kaynaklı olduğuna dair bilgi verilmiş ve buna mütakip hızın düşürülmesi gerektiğine dair bilgi verilmişti bende bunu uzun süredir kullandığımı söyleyip, hız düşümünden sonra tekrar normale dönüp dönmeyeceğini sorduğumda sorun yaşamazsanız düşük hızda kullanacaksınız cevabını almıştım, akabinde hiçbir şey yaptırmadım ve hat düzeldi kesinti yaşamamamıştım.
Birkaç saat önce yaşadığım kesintiyle alakalı destek kaydı açtım ve sorunun altyapı veya @TurkNet kaynaklı olmadığı, modemden kaynaklandığına dair bilgi verildi; bakın bunu 2. defa yaşıyorum ve yine aynı şekilde iş akışı izliyorsunuz yağmurdan dolayı acaba bir sorun olabilir mi diye sorduğumda, 95 saattir kesinti olmamış bizde sorun yok modemde kesinti var “user-request” kopması diye belirtin denildi, buna mütakip ben de modemden log dosyalarını indirip destek kaydına ilettim, log dosyasından bana kesintinin olduğu kısmı söylerseniz ben firmaya ileteceğim çünkü bununla alakalı somut bir veri sunmam gerekiyor dediğimde bakıp döneceklerini söylediler, akabinde tekrar arama yapıldı ve oyun oynuyor musunuz diye soru geldi ben de oynuyorum da şuan oynayamıyorum zira İnternet yok ama konuyla alakası nedir deyince; God of War dosyası olduğunu söyledi dedim ki modeme HDD var orada dosyanın mevcut olduğunu söyledim tabi ama yine anlam veremiyorum ben alakasını çözmeye çalışıyorum. Akabinde birkaç log yazısını bana gönderdiler, hatanın olduğunu fakat gönderilen kayıtların benim gönderdiğim 2 adet log kaydından değil, kendilerine ait olan bir veriden paylaştıklarını söyledi ben de benim paylaştığım dosyadan bakıp söyler misiniz deyince; biz ona karışmayız, bilmiyoruz sizi bağlar minvalinde bir diyalog yaşandı ve destek kaydına da log kayıtlarını istediniz biz de paylaşamayız diye cevap yazıldı destek kaydına tabi bu diyalogta ses tonunu yükseltme ve sorunu çözmek yerine olay bizden çıksın yaklaşımını da hesaba katmam gerekiyor.
Öncelikle; keşke beni dinleyip, sorunu çözmek adına bir aksiyon alınsaydı hem beni dinlemiyor hem de ses tonunu yükseltip sorunu çözmek bir kenara olayı farklı noktalara taşıyor. Daha sonra ben cevap yazıp, ben sizden log istemedim, beni dinlemiyorsunuz bile yazdıktan bir süre sonra arayıp yapacak bir şey yok ekip göndericez 300₺ ücreti var, siz de sorun yoksa ücreti ödemezsiniz diye tehdit eder gibi seçenek sunduğunu iddia ediyor. 2017’den beri müşteriyim, kaç tane müşteri getirdim tarafınıza ama gördüğüm tavır gerçekten hiç yakışmadı, gerekirse iptal eder başka yere giderim sorun değil, ben sorunu çözmek için uğraşırken gördüğüm yaklaşım hiç hoş değil, insanı parasıyla tehdit etmek nedir ya?
Gerçekten birşeylerin iyileştiğini beklerken kötüye gittiğini görmek üzücü, umarım bi an önce olayın mehavetminin farkına varıp, süreci iyileştirirsiniz
———-
GÜNCELLEME:
Merhaba;
Kayda bakan temscilden şikayetçi olduğuma dair şikayet kaydı açmamı istediler; bilin bakalım n’oldu? Şikayetçi olduğumuz temsilci bizi geri arayıp, beni şikayet etmişsiniz nasıl yardımcı olabilirim diye geri aradı? Ciddi olamazsınız, şaka mısınız ya? Benim şikayet kaydımı nasıl adam görebiliyor? Arkadaşım söylemişti, seni o arayacak diye yok ya saçmalama olmaz demiştim vallahi adam geri aradı beni mi şikayet ediyorsunuz diye. :DDDDDDDDD Harikasınız ya, muazzam iş akışı var şuan, oturup sinirden kahkaha atıyoruz evin içinde. İnanılmaz bir deneyim yaşatıyorsunuz müşteriye, Allah bilir kişisel verilerimizi de görüyordur şimdi.
Böyle bir skandalı da gösterdiğiniz için teşekkürler @TurkNet; olmayanı oldurduğun için.