Ping ile ilgili sikayet kaydi oluşturacağimda bu direkt BTK ya mi gidiyor yoksa TurkNet netuzmana mi gidiyor
Merhaba,
TurkNet Online İşlemler Merkezi’nde açtığınız bütün kayıtlar Net Uzmanlarımız tarafından görülmekte ve çözümlenmektedir.
Merhabalar, BTK üzerinden de oluştursanız yine kayıtlar tarafımıza ulaşıyor
Btk ya iletiliyor değilmi
BTK’ya da iletiliyor tabi ki. BTK’da TurkNet tarafına iletiyor. Normal destek kaydı sistemindeki gibi BTK üzerinden temsilciler ile görüşüyorsunuz
Türknetin şikayet kısmından açarsan TurkNet çözüldü diye şikayet kaydını kapatabiliyor buraya kadar normal, fakat çözülmediyse tekrar o kayda yazamıyorsun çünkü onayına sunulmadan çözülmüş olarak direk kapatılıyor, tekrar şikayet açman gerekiyor en başa sarıyor yani. BTK’dan açarsan geç cevap geliyor ama çözüldü deyip destek kaydını direk kapatamıyor sen onaylamazsan, itiraz hakkın oluyor 3. itirazda BTK incelemesine giriyor. Aradaki fark bu çok defa deneyimledim.