Merhabalar daha önce konu açmıştım sık sık kopmalar yaşıyorum diye 24 saat kesintisiz internet kullanımından sonra yine sık sık kopmalar meydana gelmeye başladı. TurkNet OİM deki destek kaydında turk telekom dan gelen mesajda sahada fiziksel sorun tespit edilmiştir yazıyor yine ayni şekilde dun evimin yanındaki direkteki kabloyu değiştirmeden sadece kablonun bağlantısını kesip tekrar bağladı turk telekom saha ekipleri sorun 24 saat sonra yine başladı. Rüzgar ve fırtına ile bu kopmalar daha sık olmaya başladı direkten gelen kablolar ağaçların arasından geliyor evime ve yere mesafesi bir hayli alçaldı kablo değişimi talep ediyorum ama yapmıyorlar
Direk bu şekilde yan yatmış durumda kablolar ağaçların arasından geliyor rüzgarla sallandıkça kopmalar çoğalıyor
Merhaba, evet kabloların kalitesizliği ve hava muhalefeti nedeniyle kopma sorunları yaşamanız çok normal. Gönül ister ki bu kabloların hepsi yer altından geçsin ve bu gibi hava şartlarından dolayı herhangi bir sorun yaşanmasın. Üzülerek söylüyorum bu sorunu yaşamaya devam edeceksiniz.
Sadece bu durum TurkNet özelinde değil diğer İSS’leri kullansanızda karşılaşabileceğiniz bir durum
Benim anlamadığım mahallemdeki her direk ve kablolar böyle yer üstünden gidiyor ve kimse kopma yaşamıyor mahallemdeki arkadaşlarıma söylediğimde evime gelen diregin yeri değişebilir ve kablolar yenisi ile değiştirilebilir bunu yapmak için devrilmesini beklemek çok saçma
Ve bugün hava şartları iyice kötü rüzgar çok hızlı esiyor bugün için özel bir durum olabilir fakat 1 şubattan bu yana kopmalar hep oluyor hava şartları o günlerde normaldi
Direk çok saçma yerde ağaçlar baskı yapiyor çok verimsiz inşalah yenilerler başka yere alırlar.
TÜRK TELEKOM sosyal medya adresleri genel müdür yardımcısı Yusuf kıraç basta olmak üzere BTK ya dai şikayette bulundum resimli olarak inşallah değişecek
@EFG santralden evime kadar bir sorun olmadığını diregin değişeceğini soylediler bugün turk telekom saha ekipleri bakalım 1 aydır uğraştığım işlem inşallah olumlu biter
Bu konuyu isterseniz eğer açıkta bir destek kaydınız varsa onun içerisine detay olarak ekleyin. Arkadaşlarım da bu minvalde işlemlerine devam etsinler. Umarım kısa süre içerisinde direk değişir ve sorunsuz bir kullanım gerçekleştirebilirsiniz.
OİM deki açık olan destek kaydına yazdım ama bu konuyu nasil oraya detay olarak eklicez
Maalesef hala ne gelen var giden kablolar resimde görüldüğü gibi yerde bana bir öneri verin yardımcı olun ne yapabilirim turk telekom abonesi olmadığım için kendi servis saglayiciniza söyleyin bize bildirsinler diyor TurkNet de bildiriyor mu bilmiyorum interneti kullanamıyorum artık ne zaman kopacak diye merak ediyorum
Bölgenizde bulunan diğer aboneler ile imza toplayıp bağlı olduğunuz Türk Telekom Müdürlüğü’ne dilekçe bırakmanızı öneririm.
Peki bu direği yapmayacaklarmı resimli olarak her yerden yazdım turk telekoma delil de var hala niçin yapmıyorlar
Türk telekom müdürlüğüne gidip şikayet dilekçesi doldurabilirsiniz. Ya da Twitter dan Yusuf Kıraç’a yazabilirsiniz.
Bu ve buna benzer altyapısal konulara yerel operatör bakıyor. Siz bölgenizde bulunan müdürlüğe giderek durumunuzu sözlü olarak veya dilekçeki bir şekilde iletin. İşlem yapmalarını bekleyin. Ne yazık ki bu konuda bizim müdahalemiz olmadığı için elimizden bir şey gelmiyor
Bizim ping sorunları konusunda bir gelişme yokmu ?
Konuyu Noc ekiplerimize iletmiştim. İncelemeler devam ediyor. Bir gelişme olduğuna size bilgi vereceğiz.
1 aylık uğraşım olumlu bir sonuç verdi nihayet turk telekom ekipleri direği ve kablolari yeniledi kutu da taktılar önceden kablolar aciktaydi ilginizede cevaplarınızıda teşekkür ederim.
Çok şükür Sorunsuz kullanımlar diliyorum. Bir sıkıntı yaşamanız durumunda istediğiniz zaman bana özel mesaj üzerinden de ulaşabilirsiniz.