Sık sık kopma yaşıyorum

Arıza kaydı kapatıldığında Teknik Durum Bilgileri

Hat Fiziksel Durumu : AÇIK

Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK

NmsHızProfil : 35840/6144/V

Upload Çıkış Gücü : 9.1

Download Çıkış Gücü : 13.6

Upload Kapasite Hızı : 24780 kbps

Download Kapasite Hızı : 68420 kbps

Upload Mevcut Hızı : 6140 kbps

Download Mevcut Hızı : 35839 kbps

Upload Noise Margin : 23.2 dB

Upload Attenuation : 0.2 dB

Download Noise Margin : 13.5 dB

DownloadAttenuation : 7.7 dB

Değerlerim bunlar ve gece yoğunluklu olarak sık sık kopma yaşıyorum modemin dsl ve internet ışıkları sönüyor ve sırasıyla tekrar yanıyorlar. Ben bu sorunu 4-5 aydır yaşıyorum ve hala düzeltilmedi. İnternet hızım iyi ondan şikayetim yok ama sık sık kopma olan bir internette hız çok önemli değil. Çok destek kaydı oluşturdum hep aynı cevapları aldım. 24 saat içerisinde kopma yaşanmadığı görülüyor diyor ama ben her gün yaşıyorum bu sorunu. Lütfen yardım edin çünkü çok can sıkıcı bir sorun bu. Pandemi dönemi en önemli konumuz internet ve ben bu durumdan çok şikayetçiyim.

Hat değerlerin çok iyi. İç tesisatında ek yerleri varsa sağlamlaştır. Büyük ihtimal kopuk bi yer olabilir.

1 Beğeni

İç tesisat ek yerleri dediğinizden kastınız nedir acaba? nasıl sağlamlaştırabilirim ?

Kabloda ek varsa demek istemiş.
Telefon kullanıyorsanız spilletter varsa onuda kontrol edin. Ek varsa yak konnektör ile izole edin.

1 Beğeni

Çok eskiden ev telefonu vardı ama artık kullanmıyoruz spilletter da kullanmıyorum direk olarak dsl kablosu bağlı modeme. Ayrıca modemi yeni aldım TurkNet’in vermiş olduğu modemle düzelir dediler bu problem için eskiydi benim modemim fakat hala devam ediyor sorunum.