Sık sık bağlantım kopuyor

yaklaşık 1.1-5 aydır internetim sık sık kopuyor ne denediysem ne yaptıysam çözüme ulaşamadım destek kaydı oluştur türk telekoma iletiliyor sorun kullanıcıya aittir diyip duruyorlar modem yenile dediler yeniledem üstüne 3-4 modemle daha testini yaptım kopmalar devam etti. İç tesisatınızda sorun var dedin bütün kabloları yeniledim sorun devam etti . kendimce snr margini arttırdım 20 25 lere kadar cıkardım fakat kopmalar gene oluyor hiçbir şekilde sorunum çözülmüyor Türknet ise sorunu çözmektense bana atıp duruyor 2 kere ekipten birileri geldi onlarda iç tesisatınızda sorun yok dedi içlerinden birisi yedek porta aktarıcam dedi portumu değiştirdi fakat problem gene hala devam ediyor sanırım aboneliği iptal ettirmekten başka çözümü yok bu sorundan kurtulmak için ,çünkü hiçbirşey çözüm odaklı çalışmıyor
ek olarak bugün yani 28/10/2020 saat gece 04:00 den 16:30 a kadar sürekli koptu ne denediysem düzelmedi dediğim gibi destek kaydı açmak hiçbir sorunumu çözmedi türk telekoma iletiliyor türk telekomdan ertesi gün msj geliyor sorun müşteri odaklı hep aynı kısır döngü ama eve gelen ekip sizlik değil diyor kablolarımı yeniledim herşeyi yaptım bunu en başta dediler diye ama yok abi ilgi 0

buarada ek olarak birşey daha belirtmek istiyorum olurda derman bulan olursa bana diye koptuğu zamanlar modem arayüzümde your dsl is unstable bildirimi geliyor ünlem şeklinde

Benim hiç internetim yok ilgilenen de yok. Gerçekten çözüm odaklı çalışılmıyor. Sorunu olan öteye gitsin diyorlar sanki …

Kararlılık ayarını snr değeri 13db olacak şekilde artırıp deneyin

kararlılık ayarını 25’e kadar çeksem bile zaman zaman kopuyor konuda da belirttim

Kararlılık ayarı nasıl değiştiriliyor? Asus modem kullanıyorum ben de.

Yaptım sanırsam.

1 Beğeni

Selam, size çözüm olarak 2 şey önereceğim.

  1. Hız tanımızı Destek talebi oluşturarak 50’ye indirmek.
  2. Asus, DSL ayarları bölümünden Dynamic Line Adjustment (DLA) devredışı bırakıp SNR’yi 20 gibi bir değere çıkarmayı deneyebilirsiniz.
1 Beğeni

Al benden de o kadar. 100 mbps lik paket kullanıyoruz sözde değerler aşağıda


Kaldıki buraya bunları yazmak için de lte ile bağlandım.
İptal başvurusunda da bulundum zaten. 15 günlük aboneyim ama verim yok.

Ev İçi Tesisat > Saha Dolabındaki Mesafe > Saha Dolabından Santraldeki Mesafe > Bunların Kontrol Edilmesi Gerekir ( Çünkü Kopmalar Şundan Olur " Açık Kabloya Değerseniz Ellinizi İnternet Reset Yer Yemesinin Sebebi Veri Aktarırken Aniden Oluyor Birden Reset Attıyor Bağlantı > Kablonuzu Ezen Bişey Var Evinizde > Bakır Kablo Sonuçta Çakmak Tutsanız Bile İnternet Restart Attar.