Saturasyon sonrası mahallede imza

Mahallemizdeki santralden yeni abonelik için dahi port yetmediği için hizmet satımı bulunmuyor, imza toplayıp güçlendirme talep edeceğiz bütün planlar hazırlandı muhtar ile beraber, dilekçe içerisinde belirtmemiz gereken ekstra bir şey var mı ? Örneğin sorunlarımızın içeriği? Mesela oluşan hız sorunu saat 20:00 ile 24:00 arasında indirme hızları tek hanelere düşüyor.

Balıkesir Bigadiç Çam köy Mahallesi.

Extra belirtmek istediğiniz kısımları NOT: ekleyerek belirtiniz.

1 Beğeni

Dilekçenin örneğini paylaşırmısın yazılı veya resim olarak? (Kişisel bilgilerinizi gizleyin)

1 Beğeni

Güçlendirme yapılır ise bu sorun bölgesel ise zaten çözülür.

1 Beğeni

Umarım yapılır Cimer’e yazdık şimdi de dilekçe topluyoruz hanelerden Santralin güçlenmesi için. Keşke destek kaydını açınca bu talebimiz işleme alınsaydı süreç boyunca çok yıprandık.

1 Beğeni

Bol şanslar umarım sorununuz çözülür. :pray:

1 Beğeni

Buyrun dilekçeyi sizinle paylaşıyorum.

1 Beğeni

dilekçeye verilecek cevap; İyileştirme çalışmalarımız her zaman olduğu gibi devam etmekte. yetersiz kalınan noktalarda iyileştirmeler tamamlanana kadar süperbox kullanılmasını tavsiye ederiz falan filan.

umarım gerçekten kaymakamlık iyi bir kaymakamlık. olayı takip eden biri olur. Bir de tüm herkes tek tek mi dilekçe yazacak ? Toplu demiştiniz. Sanki toplu olarak şu mahalleli halkı olarak talep ediyoruz diyip. Numaralarının karşına bir ad-soyad imza kısmı olsa daha iyi olurdu.

Altına toplu isim soyisim ve imza atıyoruz. Kaymakamlık sekreterine danıştık ve bu karara geldik yoksa herkese tek tek dilkeçe yazdırmamız gerekecekti.

2 Beğeni

Türk Telekom’dan Mahalle muhtarına gelen yanıt bu şekilde, 24 Şubat olarak tarih yer alıyor ancak o günden bugüne kadar hala saturasyon problemim devam ediyor, @EFG sayesinde şuanda hala sorunumuzun çözülmesi için çabalarım sürüyor.
Gelişmem olursa bu gönderi altından sizleri de bilgilendirmeye çalışacağım.

1 Beğeni