Satın alınan modemin durumu

14 Eylül saat 01:30’da uygulama üzerinden peşin olarak modem satın aldım. Daha öncesinde satın alma ekranında problem olduğu için alamamıştım ve 1 hafta sorunun çözülmesi için beklemiştim. En nihayetinde modemi satın aldıktan sonra bu defada kargolanması uzun sürdü. Dün uygulama üzerinden kontrol ettiğimde ise modem satın al ekranında modemin 17-09 tarihinde gönderildiği yazıyor Kargo takip ekranına baktığımda ise kargonuz bulunmamaktadır yazıyor. uygulama üzerindeki destek talebindeki arkadaşlar kargo takip numarası çıkınca bildiricem diyorlar sadece. neredeyse 1 hafta oluyor siparişi vereli ama henüz hiç bir bilgi verilmiyor bana. Yardımcı olabilecek olan var mı?


Bu arada daha önce açtığım konuda @EFG bey 1-2 gün içinde bir değişiklik olmazsa özel mesaj üzerinden ulaşın demişti. Kendisine mesaj attım ama görüldü yedim :slight_smile:

Yoğunluktan dolayı unutmuş olabilir, zaman zaman hepimize olur böyle şeyler. :upside_down_face:
Bir sorun varsa muhakkak gerekilen yapılacaktır, şüpheniz olmasın.


Ayrıca Temsilciye “Kargo ve ürünüm hakkın da bilgi alamıyorum. Beni aramanızı ve bilgilendirmenizi talep ediyorum” diye belirtin.

1 Beğeni

Elbette olur öyle şeyler bunu bir sitem olarak yazmamıştım zaten :slight_smile:

Temsilcilerim kargo takip kodu oluştuğunda size bilgi vericez diyorlardı bugün bir daha deneyeyim o halde