14 Eylül saat 01:30’da uygulama üzerinden peşin olarak modem satın aldım. Daha öncesinde satın alma ekranında problem olduğu için alamamıştım ve 1 hafta sorunun çözülmesi için beklemiştim. En nihayetinde modemi satın aldıktan sonra bu defada kargolanması uzun sürdü. Dün uygulama üzerinden kontrol ettiğimde ise modem satın al ekranında modemin 17-09 tarihinde gönderildiği yazıyor Kargo takip ekranına baktığımda ise kargonuz bulunmamaktadır yazıyor. uygulama üzerindeki destek talebindeki arkadaşlar kargo takip numarası çıkınca bildiricem diyorlar sadece. neredeyse 1 hafta oluyor siparişi vereli ama henüz hiç bir bilgi verilmiyor bana. Yardımcı olabilecek olan var mı?
Bu arada daha önce açtığım konuda @EFG bey 1-2 gün içinde bir değişiklik olmazsa özel mesaj üzerinden ulaşın demişti. Kendisine mesaj attım ama görüldü yedim
Yoğunluktan dolayı unutmuş olabilir, zaman zaman hepimize olur böyle şeyler.
Bir sorun varsa muhakkak gerekilen yapılacaktır, şüpheniz olmasın.
Ayrıca Temsilciye “Kargo ve ürünüm hakkın da bilgi alamıyorum. Beni aramanızı ve bilgilendirmenizi talep ediyorum” diye belirtin.
1 Beğeni
Elbette olur öyle şeyler bunu bir sitem olarak yazmamıştım zaten
Temsilcilerim kargo takip kodu oluştuğunda size bilgi vericez diyorlardı bugün bir daha deneyeyim o halde