Sakın türknet almayın

İnternete tek bağlı olan benim, oynadığım oyunda sabit 300 Ping oynuyorum. Final haftam bitsin direkt değiştireceğim. Geçirdiğim kaçıncı sinir krizi bilinmez. Türknet alacak arkadaşlar varsa da bu başlıktan sonra vazgeçsin. Hayatımda bunun kadar kötü bir internet görmedim.

1 Beğeni

Merhabalar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Almış olduğunuz ping değerlerinizi kablolu bağlantınız da mı yoksa kablosuz bağlantınız da mı alıyorsunuz? Sorun yaşadığınız bu süreç içinde hiç destek kaydı oluşturdunuz mu?

2 Beğeni

Hat değerlerinizi paylaşır mısınız? marka/model araştırıp bulabilirsiniz değerler kısmını.

2 Beğeni

Ben aldım memnunum hocam teşekkürler. Yaratıcı başlık.

5 Beğeni

Kablosuz bağlantı kullanıyorum. Daha önce de destek kaydı oluşturmuştum lakin asla bi çözüm bulamıyorum.

Kablosuz bağlantıda aldığınız değerler doğruyu yansıtmıyor. Bu sorunun sebebi farklı nedenler olabilir… Belki WiFi ayarlarınızda bir problem var. Kablolu bir şekilde bağlantı yapıp denemenizi rica ederim.

Şuan ben de sorun yaşıyorum fakat çözmek için uğraşıyorlar.

Her şeyi sağlayıcıya yüklememek lazım.
Eski bir modem kullanıyordum, ping değerleri gerçekten yüksekti.

Geçen hafta yeni bir modem aldım, şuan ping 4-8 arasında

1 Beğeni

Modem yeni, Türknet’e geçtiğim zaman önerdikleri modemi almıştım

Biraz daha aşağı kaydırıp oranında ss atar mısın

wifi 2.4 ghz mi kullanıyorsunuz 5 ghz mi?

xcccc

2 günlük süre de CRC fazla almışsın diğer değerlerin de bir problem yok ve Enes bey’in dediği gibi daha doğrusu kablosuz bağlantı da değerler gerçeği yansıtmaz kablolu durumda da yaşıyorsanız.

  • Ek, dsl prizi, splitter kullanma/yenile. (YAK1)
  • Ankastre bağlantılarını kontrol ettir, duruma göre kablonu veya bağlantılarını değiştir/yenile. (YAK1)
    Hızım Düşük-Performans kabloluda ping sorununuz varsa buradan kayıt açın sadece kablosuz da yaşıyorsanız bu problemi modeminizi wifi yapılandırmasını uygulayabilirsiniz.
4 Beğeni

Mantıklı bir yaklaşım. Bedavanız varsa kullanın bitirin. Çile çekmenize gerek yok bence.
Benimde yapacağım birkaç şey var yaptıktan sonra bende ayrılıcam zaten. Suyu çıktı iyice.

1 Beğeni

her yerde malesef altyapı stabil olmuyor siz sorun yaşıyorsunuz diye komple markayı kötüleme müşteri kaybettirmeye çalışmak yerine size uygun internet sağlayıcılarına geçiş yapın hocam size ne kazandırıyor böyle yapmak… ben kullanıyorum gayet memnunum 4 yıldır sadece 1 kere 2 hafta süren bir internet kesintisi yaşadım o kadar
gerek yok yani stres yapmanıza keyfinize bakın

7 Beğeni

3 yıldır Turknet kullanıyorum. Şuana kadar hiç sorun yaşamadım ama hattımda hiç ek yok ve splitter vb yok. Her şey tek kablodan geliyor. Ankastreye direk çakılı bir şekilde. Wifiden oyun oynanmaz. Kablolu bir şekilde deneyin. Ben hep kablolu kullanıyorum. Wifi kullanacaksanız da illaki 5 ghz bandında olmalı ve 2.4 ghz bandı 5 ghz bandından ayrı şekilde olmalı.

1 Beğeni

Neyse sonra yazarım yazılacak çok şey varda. Türknetten memnun olmayanlar tabiki de kötüler haklı sebebi varsa. Şu olur mesela Modeminde iç tesisatında sorun olur suç atar tamam o zaman haksızdır.
Ama sırf yalan dolu politikalara maruz kalanlar var forumda birçok kişi de var bu. Komşusu türktelekomlu olupta kendisinin 2 haftadır interneti olmayan mı dersin, Mesafesi uzakken aldığı hızın yarısı kadarını mesafe yarı yarıya azalmasına rağmen alan mı dersin, Say say bitmez.
Sorun yaşamayanlar umarım sorun yaşamaz yaşasada umarım kısa sürer ama müzdarip olanlarda yok değil. Bunu unutmayalım arkadaşlar.

1 Beğeni

Arkadaşlarım farklı şehirlerde olup ttden aynı anda interneti kesilipte turknetli olduğum için internetimin gitmediği zamanlarda oldu. Güzel anlardı

2 Beğeni

Aynı durumu bende yaşadım :slight_smile:

o arada TT kullanan komşum :smiley:

2 Beğeni

sende olan sorunu herkes mi yaşıyor kardeşim :smiley: ya altyapında sıkıntı var ya da oynadığın oyun sunucusu