Saha ekipleri aramiyor!

Gigafiber kurulumu icin geldiklerinde binada kablo kanali yok kablo kanali actirmaniz lazim actirip yeniden randevu alin diyip geri gittiler. Gecici olarak ortadan cekin kanal acilinca oraya alirsiniz dedim yok olmaz dediler. Apartmanca para toplayip tum katlara kablo kanali actirdik.

Her gun destek kaydi birakiyorum. Musteri temsilcisi saha ekibine ilettik randevu icin arayacaklar diyor ama aramiyorlar! Ayni seyi defalarca deneyip farkli sonuc beklemek ahmakligin belirtisi. Musteri temsilisiyle bu sorun cozulmiyecegi belli oldu. Bu baglanti nasil saglanacak???

Merhaba Erdinç Bey, sizlere destek olabilmemiz için müşteri numaranızı özel mesaj ile paylaşabilir misiniz?

Sorun hala devam ediyor! Cozum sunulmadi. Gigafiber olan binada haftalardir vdsl kullandiriyorlar. aysegul hanim yalan yanlis bu mesaji gonderdi.

aysegul[12:01]

Erdinç Bey, ekiplerimiz sizi 5 Ekim tarihinde aradıklarını belirtiyor ve internetiniz aktif olarak gözükmektedir.

5 ekim tarihinda binada gigafiber kutusu bile yoktu! Beni kimse aramadi. Dalga geciyorlar sanirim.

Şu gun oldu hala aramadilar. Surekli arayacagiz diye yalan soyluyorlar!