Saha ekipleri 1 haftadır arayıp randevu almıyor

Yaklaşık 1 hafta oldu hatta 1 haftayı geçti ve saha ekibi randevu için aramıyor. Ben evden çalışan biriyim telefonun İnterneti ile idare ediyorum ve bu durum canımı sıkmaya başladı.
1 hafta öncesine kadar zaten evde Türk net kullanıyorduk arkadışımız askere gidince kapatmak zorunda kaldık tekrardan bağlatıyoruz.

1 Beğeni

Selamlar @Serhaterdgdu, ekiplerin adresinizi ziyaret ettiğini fakat ankastreye ulaşamadığını görüyorum. Sizinle iletişime geçilmiş fakat “kullanıcıya ulaşılamadı” şeklinde not düşülmüş. Bunun dışında başvurunuz sırasında daire numarasın hatalı girildiğini görüyorum. Ekipler fatura adresiniz üzerinden güncelleme yaptı. Evrakların bize ulaşma tarihi 28.11.2023 olarak görünüyor. Aktivasyon süreci ortalama 6 iş günüdür. Şu anda süreç ortalama süre içerisinde devam ediyor. Destek kaydınız üzerinden alternatif bir iletişim numarası iletirseniz ilk belirttiğim soruna istinaden ekipler tekrar adresinize yönlendirilir.

Ekiplerin ulaşamama gibi duruöu söz konusu değil. Cevapsız çağrı bile olmadı. Adres konusunu gelirsek TurkNet ile de görüştüm bir sıkıntı yok o konuda.

Bugün saha ekibi uğrar mı?

Yerel sağlayıcı saha ekiplerinin iş sırasına ve yoğunluğuna bağlı olarak gereken işlemler gerçekleştirilecek. Ekipler kaydınız üzerinden bilgi paylaşacak.

Artık bugün gelmeleri lazım değil mi? Uzun bir süre oldu bu kadar zor olmamalı

Ayın 21 inden beri 2-6 iş günü içerisinde ibaresi geçiyorsunuz yetmedi mi sizce? Arıyorum aktivasyon işlemleriniz devam ediyor diye konuşma yapıyor telesekreter. Konuşmaya bile bağlanmıyor.
Turk Telekom saha ekibine ulaşmak zor olmamalı. İletişim numarası var ise verin ben geçeyim iletişime 15 gündür internet yok evde

Tekrar selamlar, bugün içerisinde arandığınızı ve bilgi aktarıldığını görüyorum.

Aktarılan bilgi 2 haftadır söyledikleriniz ile aynı değişen birşey yok.

Talebiniz üzerine hizmetin iptal edildiğini görüyorum. Tekrar görüşmek dileğiyle.