Merhaba arkadaşlar benim bölgemde tip 7 saha dolabı aktif edildi ancak Türk Telekom benim hattımı yeni dolaba aktarmadı daha önce böyle bir durumla karşılaşan oldu mu. Arıza kaydı oluşturuyorum bakmıyorlar hızım çok düşük bu konuda ne yapabilirim.
Vdsl geçiş talebi oluşturdunuz mu? Altyapı sorgulama da vdsl hızlar görünüyor mu?
Yapa altyapısında mısınız?
Hayır vae altyapı ancak değerlerim fotoğrafta ki gibi
İlk önce 50 paketine geçiş yapın daha sonra hız problemi olarak kayıt oluşturun.
Paket değişikliği bölümünde sadece adsl geçiş var
Şuan 35 paketinde misiniz?
Evet şuan vdsl 35 mpbs paketindeyim
Modem zayıflamayı ölçemiyor fakat hat da sorun var. Modem belirtilen hızda buluşmuyor şeklinde kayıt oluşturun.
2 defa oluşturdum ancak Türk Telekom sürekli müşteri kaynaklı yazıp kapatıyor
Dediğim gibi zayıflama görünmüyor sizden kaynaklı da olabilir. Ankastreden ölçüm yapın veya farklı modem ile zayıflamaya bakın.
Ankastre yok telefon direğinden eve geliyor modem sıkıntılı mı bilmiyorum farklı modem bulabilirsem denerim
Umarım çözülür…
Müşteri temsilcisinden gelecek olan cevabı bekleyin.
Bugün Türk Telekom saha ekibiyle görüştüm bize arıza kaydı düşmüyor dedi kime düşüyor bu arıza kayıtları o zaman