Saha dolabı değişikliği

Merhaba arkadaşlar benim bölgemde tip 7 saha dolabı aktif edildi ancak Türk Telekom benim hattımı yeni dolaba aktarmadı daha önce böyle bir durumla karşılaşan oldu mu. Arıza kaydı oluşturuyorum bakmıyorlar hızım çok düşük bu konuda ne yapabilirim.

Vdsl geçiş talebi oluşturdunuz mu? Altyapı sorgulama da vdsl hızlar görünüyor mu?

altyapı sorgulama bu şekilde momodem değerlerim bu şekilde. Müdürlüğe sordum dolap aktif olmuş

Yapa altyapısında mısınız?

Hayır vae altyapı ancak değerlerim fotoğrafta ki gibi

İlk önce 50 paketine geçiş yapın daha sonra hız problemi olarak kayıt oluşturun.

Paket değişikliği bölümünde sadece adsl geçiş var

Şuan 35 paketinde misiniz?

Evet şuan vdsl 35 mpbs paketindeyim

Modem zayıflamayı ölçemiyor fakat hat da sorun var. Modem belirtilen hızda buluşmuyor şeklinde kayıt oluşturun.

2 defa oluşturdum ancak Türk Telekom sürekli müşteri kaynaklı yazıp kapatıyor

Dediğim gibi zayıflama görünmüyor sizden kaynaklı da olabilir. Ankastreden ölçüm yapın veya farklı modem ile zayıflamaya bakın.

Ankastre yok telefon direğinden eve geliyor modem sıkıntılı mı bilmiyorum farklı modem bulabilirsem denerim

1 Beğeni

Son gelen mesaj bu şekilde acaba düzelecek mi.

Umarım çözülür… :slight_smile:

Son olarak gelen cevap bu. Sorun bende mi Türk Telekomda mı şuan ?

Müşteri temsilcisinden gelecek olan cevabı bekleyin.

1 Beğeni

Bugün Türk Telekom saha ekibiyle görüştüm bize arıza kaydı düşmüyor dedi kime düşüyor bu arıza kayıtları o zaman :grin:

1 Beğeni