Saat başı destek kaydı

Sistem otomatik olarak saat başı destek kaydı oluşturuyor, arıza var diyor. Oysa internet te bir problem yok şuan. Neden oluyor bu ve çözümü ne. Sürekli bildirim geliyor

Gelen bildirimi bizimle paylaşırmısınız? İnceleyelim.

Önce bu
Arıza bildiriminizle ilgili altyapı kontrollerini gerçekleştirdik ve ilk tespitlerimizi yaptık. Sorunu çözebilmemiz için modeminizi açık bırakmanız ve ayarlarında herhangi bir değişiklik yapmamanız gerekiyor. Merak etmeyin eğer müdahalemiz ile sorun çözülmezse fiziksel kontrollerin yapılması için saha ekiplerini size yönlendireceğiz. 48 saat içerisinde arızanızı çözeceğiz ya da size problemin ne olduğunu, nasıl çözebileceğimizi, varsa sizin yapmanız gerekenleri Online İşlemler Yardım Merkezinden bildireceğiz.

Sonra bu

Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri

TToystan veri çekilemediği için hat durum bilgileri eklenememiştir

En son bu.Hepsi tek destek kaydında.

Sistemde yaptığımız ilk kontrolde bağlantınızda sorun olduğunu tespit ettik ve teknik ekiplerimize detaylı kontrol için bilgi verdik.Kontrol sonrasında teknik destek uzmanımız sizi online işlemlerdeki kayıt üzerinden ve mail ile bilgilendirecek.

Bu konuyu Twitter TurkNet Destek üzerinden abone numaranız ile aktarırsanız kontrol edip yazılım birimine aktarıcaklardır.

Teşekkürler deneyeceğim

Rica ederim.Sorun çözülmez ise TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden bu durumu bildirmenizi öneririm.

@EFG enes bey bu konu dikkatimi çekti. Siz ilgilenir misiniz. Bizlerde konu hakkında bilgi sahibi oluruz. Arıza nedir neden otomatik kayıt açılır.

Durumu gerekli yerlere ilettim. Bağlantım tamamen gitti. DSL ve internet ışığı yanmıyor

Aynisi bugun bendede oldu yarim saat sürdü sürmedi internet birden gitti adsl isigi sondu bidahada gelmedi isin tuhaf yani turknetin uygulamasinada giremiyorum artik yanlis kullanici adi diyor anlamis degilim ilk defa internet verdiler topladan 15 dk ve kesildi tamamen anlam veremedim bu olan bitene !?!?!?