Ppp ağ geçidine bağlantı erişilemiyor


modemde dsl ve internet ışıkları yanıyor destek te herşeyin normal olduğu çalışmasi gerektiği söylendi

@tnetwork @moderators

Kurulum yaptınızmı

evett

Zaten tüm aşamaları geçmiş modem. :flushed:

1 Beğeni

Merhabalar, TurkNet Forum’a hoş geldiniz :hugs:

Yaptığınız bağlantı testi sorunsuz gözüküyor. Varsayılan ağ geçidine ping atılamıyor oluşunun basitçe sebebi; modeminizin önündeki gatewayin (muhtemelen yerleşik sağlayıcıya ait) güvenlik duvarının, modeminizden gelen ping isteğini (ICMP) büyük ihtimalle filtreliyor olması. Bu durum internet kullanımınızda herhangi bir soruna yol açmaz, endişelenmenize gerek yok :+1:

ben internet yok sandım kusura bakmayın yanlış anlamışım konuyu

internet yok ama :smiley: sıkıntının nerde olduğunu bulamadım birtürlü desteğe ulaşıyorum sıkıntısız gözüküyor modeme bakiyorum ordada sıkıntı bulamıyorum pek anladığım bişey değil zaten destek local ağa ve herhangi bir siteye ping göndermemi istediler onuda yapabiliyorum ama internet yok modemi resetledim kurulum yaptım olmadı aynı hala

Kurulum esnasında kullanıcı adı ve şifre kısmında harf hatası olabilir kontrol edin. Şifreyi kopyala yapıştır yerine tek tek yazın.

TurkNet online işlemler üzerinden aile yada çocuk profilini seçip sonra profili tekrar iptal edip tekrar denermisin bendede böyle bir sorun vardı böyle çözmüştüm

1 Beğeni

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.