modemde dsl ve internet ışıkları yanıyor destek te herşeyin normal olduğu çalışmasi gerektiği söylendi
Kurulum yaptınızmı
evett
Zaten tüm aşamaları geçmiş modem.
Merhabalar, TurkNet Forum’a hoş geldiniz
Yaptığınız bağlantı testi sorunsuz gözüküyor. Varsayılan ağ geçidine ping atılamıyor oluşunun basitçe sebebi; modeminizin önündeki gatewayin (muhtemelen yerleşik sağlayıcıya ait) güvenlik duvarının, modeminizden gelen ping isteğini (ICMP) büyük ihtimalle filtreliyor olması. Bu durum internet kullanımınızda herhangi bir soruna yol açmaz, endişelenmenize gerek yok
ben internet yok sandım kusura bakmayın yanlış anlamışım konuyu
internet yok ama sıkıntının nerde olduğunu bulamadım birtürlü desteğe ulaşıyorum sıkıntısız gözüküyor modeme bakiyorum ordada sıkıntı bulamıyorum pek anladığım bişey değil zaten destek local ağa ve herhangi bir siteye ping göndermemi istediler onuda yapabiliyorum ama internet yok modemi resetledim kurulum yaptım olmadı aynı hala
Kurulum esnasında kullanıcı adı ve şifre kısmında harf hatası olabilir kontrol edin. Şifreyi kopyala yapıştır yerine tek tek yazın.
TurkNet online işlemler üzerinden aile yada çocuk profilini seçip sonra profili tekrar iptal edip tekrar denermisin bendede böyle bir sorun vardı böyle çözmüştüm
Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.