Selamlar ben arkadaşımı TurkNet 'e üye olarak getirdim fakat kendisine portal yok binada diye bilgi verildi. Bu durumda mahçup oldum lütfen en kısa sürede çözüme kavuşturur musunuz?
Portal yok demek istediği port olması lazım port olamayınca internet bağlantısı sağlanamıyor.
Merhaba @Die3405 port olmadığı durumlarda TurkNet in yapabileceği veya müdahale edebileceği bir durum malesef yok arkadaşınız kendisine en yakın Telekom müdürlüğüne giderek ek port açılması ile ilgili dilekçe vermesi gerekmektedir. İyi günler dilerim.
Ben aynı binadayım ve kullanıyorum ama o kullanamıyor TürkNeti sizin yapacağınız birşey yok mu? Ne yapılabilir
Gigafiber abonesi misiniz yoksa Telekom alt yapısı üzerinden TurkNet abonesimisiniz?
Gigafiber abonesiyim 1000 mps
Selamlar @Die3405, forum profilinize tanımlı müşteri numaranızı kontrol ettiğimde GigaFiber hizmetinin aktif olduğunu görüyorum. Farklı bir abonelik için destek istiyorsanız müşteri numaranızı paylaşmanızı rica ediyorum
Aşağıdaki abonelik benim referansımla gerçekleşti fakat port yok diye kaç gündür bağlantı olmuyor. Lütfen çözüme kavuşturur musunuz
Sorun çözülecek mi bir an önce çünkü her gün ikna etmeye çalışıyorum komşumu
Yaklaşık 30 gündür başvurumuz var kurulum bekliyoruz komşum için. Lütfen bu aksaklık çözülsün.
Selamlar, süreciniz devam ediyor. Arka planda takibini sağlıyorum.
Sonun devam etmektedir. Biz arayıp sıkıştırmaya çalışıyoruz Türkneti çünkü sizden arayan olmadı. Epey süre oldu ben tavsiye ettiğim için de ben kötü duruma düştüm. Bu gerçekten çok üzücü.
Çözüm sunacak birisini arıyorum. Bir buçuk aydır komşum internet bağlantısını bekliyor.
Selamlar, durum arka planda inceleniyor. Şu anda atılması gereken tüm adımların atıldığını bilmenizi isterim.