Port Yok Sorunu Ve İlgisizlik

Selamlar, bende yıllardır TurkNet kullanıcısıyım. Ancak nakil almaya çalıştığımdan beri ilgisizlik ve boşvermişlik seziyorum. Eski adresime gününde servis gönderip kontrolünü yaptırabilen TurkNet ekibi taşındığım yere kontrol amaçlı saha personeli yönlendiremiyor. Bildiğiniz üzere nakil yapmak istediğimizde port yok sorunu ile karşılaşabiliyoruz. Ancak şöyle bir kaç sorunu dile getirmem gerekiyor.
*Binamıza kadar fiber kutu koyulmuş ve daireme kadar fiber kablo çekilmiş.
*Yan binamda boş port bulunuyor ve sorgulama sırasında port var görünüyor.
*Ev sahibiyle konuştuğumda tüm dairelere alt yapının yapılı olduğu sadece firmayla konuşup bağlantıyı yaptırmam gerektiği söyleniyor.
Bu üç madde bile gözetildiğinde yapılabilecek çözüm önerileri;
Saha personeli yönlendirip kutu ve port kontrolü yapılması.
Yan binadaki boş porttan kablo çekilerek bağlantının sağlanması.
Hali hazırda bulunan portun doluluğunun manuel kontrol edilmesi.

Ama bunların hiçbirini yapmayıp internetten port sorgulayarak “Kusura bakmayın 1 ay ile 24 ay arası beklemeniz gerekmektedir. Bu süreç sarfında nakilinizi alamadığım için servis yönlendiremiyorum.” denilerek başlarından savıldığımı düşünüyorum. Sorun sadece ilgilenmemek ve sorunu çözmek istememek.

Merhaba, konu hakkında DM üzerinden iletişime geçilmiştir.