Port doluluğundan iptal olduktan sonra yeni başvurunun bekletilmesi

Daha önce Türk Telekom internetini aktif olarak kullanıyordum. Nakil etmem söz konusuydu bende nakil ettirmeden eve de TurkNet çekip öyle nakil edecektim. TurkNet 'e başvurdum modem kullanıcı adı ve şifresini girdim. Kurulum ekibi beni aradığında modem arayüzüne kullanıcı adı ve şifremi kendim girdim dedim. Tamam dediler sadece imza kalmış. Geldiler imza alıp gittiler. Kurulum böylemi yapılıyor port değişikliği falan yapılmıyormu. Merak ettiğim kısım bu. Eski interneti nakil ettirdik ve benim internetim kesildi. Bunu desteğe yazdım Port doluluğundan iptal olmuş dedi. Yeni satış girdi. E port boşaldı beni neden bekletiyorlar. Bu 3. gün olacak internetsizim. Bu olayın sorumlusu TurkNet mi Kuruluma gelen kişi mi ?

ISS mi taşıdınız yoksa TurkNet’e direkt başvuru mu yaptınız ?. Eğer ISS taşıma işlemi yapılıp size TurkNet her şey tamam taşıma işleminiz gerçekleşti deyip kullanıcı adı ve şifresi veriyorsa sorun yok gibi ama kullandığınız portu TT iptal edip başka birine satmışsa şuan portunuz yok doğal olarak TurkNet 'te aboneliği başlatamayacak.

İnternetimi tasımadan TurkNet 'e basvuru yaptım. Ve kurulum için bana kullanicı adı sifre verdiler. Bunu modem arayüzune girdim ve internete bağlandım. Kurulum ekibi geldi sadece imza alıp gitti. Başka hicbirsey yapmadı. Sonra evdeki türk telekom internetini başka bir adrese taşıdık. Ve TurkNet internetimde kesildi tasıdıktan sonra.

Taşındığınız adreste port durumunu kontrol etmiş miydiniz ?, sanırım taşındığınız adreste boş port yok bu yüzden hizmet verilemiyor. Port durumları anlık olarak değiştiği için durum daha zorlaşıyor, aslında TT aboneliğini devam ettirip taşısaydınız belki TT abone kaybetmemek için size port sağlayabilirdi ama TT diger ISS lara sorun çıkartabiliyor. @EFG

Taşınmadık evdeki interneti ofise nakil ettirdik ofiste kullanıyoruz şu an. Eve de TurkNet çektik ama maalesef kullanamıyoruz. Evdekini ofise nakil ettirdikten sonra port boşalmıyormu?

Boş port hızla doldurulmuş demekki yine bölgenizde yoğun abone sayısı mevcut olabilir

Netspeed ten sorguladıgımda port var olarak görünuyor.

TurkNet hattını kablonuza hiç bağlamış mıydınız? Ankastreden yeniden bağlamanız gerekebilir

Modem ayarlarını yapmıştım ve internete bağlanmıştım 2 gün boyuncada kullandım. Fakat dediğim gibi evdeki TT internetimi nakil ettirdikten sonra bağlantım kesildi destege yazdığımdaysa bana iptal edildigini ve yeni satış girdiğini söyledi ama hala bir haber yok.

Selamlar, öncelikle karşılaşmış olduğunuz bu durum nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Biraz karışık bir durumun içerisine girmişsiniz. Daha detaylı olarak anlayabilmek ve size yardımcı olabilmek için müşteri numaranıza ihtiyacım var. Baştan sona hizmetinizi detaylı olarak kontrol edip, doğru anladıktan sonra size bu konuda yardımcı olmak istiyorum. Özel mesajınızı bekliyorum.