Port Arızası

Arızalı portum dün değiştirildi ama taktıkları port ta arızalı, dsl ışığım sabit yanmıyordu dünden beri, internetim de yoktu, hâlâ da yok. Bugün yeniden port talebinde bulundu ekipler ama az önce Telekom sistem mesajında sorunun ankastre kutusundan gelen kablomda olduğu cevabı gelmiş. Bu külliyen yalan iç tesisatım yeni çünkü. Teknik bilgiler ekranını paylaşıyorum, santralden hattıma tanımlı bir port yok diye yorumladım, siz ne düşünüyorsunuz?

Port değiştiyse ankastreye in adına etiketli boşta başka kablo varmı ona bak bazen olabiliyor.

1 Beğeni

Ankastre evimin altında değil biraz uzak ve yükseğe kurulmuş kutu, normal merdivenle de ulaşılacak gibi değil

Yok mu yardım edecek kimse?

Size turketelekom yardim eder anca, sahip türk telekom

@Murat042 lütfen bakın, santralden hattıma bir port tanımlı değil gibi değil mi?

Öncelikle konu başlığını daha açıklayıcı bir şekilde yazmanız hem sitede arama yapan kullanıcıların yorumlara ulaşmasını hem de arama motoru sonuçları arasında daha alakalı sıralama yaparak forumun daha verimli bir deneyimi sunmasını kolaylaştırır. Lütfen başlıklara özen gösterelim ve sorunlarımızla alakalı anahtar kelimelere yer verelim ki biz diğer kullanıcılar da konuyu ilgi çekici bularak girip inceleyebilelim.

Sorununuza gelecek olursa arızalı port sorunu sonrası port değişikliği gerçekleştirildiyse teknik elemanların yanlış bir iş yapacağına olanak vermiyorum. Kutunuzu kontrol etmeniz gerekiyor yoksa daha öteye gidecek önerilerinde bulunamayız. Ankastre tesisatınızı da kontrol edin bazı kazalar yaşanmış ve hat ekstrem bir şekilde zarar görmüş olabilir. Tüm bunları kontrol ettiğinizde tarafınız kaynaklı bir hata olmaması durumunda direkt Türk Telekom ile iletişim kurun ve sorununuzu iletin. Bu noktada TürkNet’in doğrudan bir çözüm gerçekleştireceğini sanmıyorum. VAE’de ipler TT’nin elinde.

2 Beğeni

Port değişimi sonrası ankastrenizde hız ölçümü yaptı mı ekipler? Yapmadılarsa bunu isteyin ekiplerden. Yanlış portta kalmış olabilir hattınız.