Port açma sorunu -1

Modemde port Açmak istiyorum ama müşteri hizmetleri destek vermiyor. Modem ZTE ZXHN H3601P model arayüze giriyorum port açma kapatılmış.yanı modemin iç yüzü engellenmiş. müşteri hizmetlerine bu bölümleri açmalarını talep ediyorum “göremiyorum” diyorum “bana bu arayüzü acın” diyorum bana zte ile iletişime geçin diyorlar. bu modemi siz sağladı iseniz bana siz destek vericeksiniz diyorum ukala ukala bizim böyle bir desteğimiz yok diyorlar. böyle saçma bir sistem olamaz.

@tnetwork

Statik ip aldınız mı ?

Merhaba, modem değişimini talep edin. Bu modem arayüzü çok kısıtlı. Nedense anlamış değilim, ilk gigafiber bağlantımda bu takılmıştı. VOIP destekli farklı bir modem talep ettim. Telefon hattım olduğu için. Fiber hattımı Mikrotikde sonlandırıp, VOIP modemi de köprüleyip telefonu da oraya bağladım.

modem değişim talep ettıgınızde ücret kesilmiyor mu ?

port açabilsem zaten statik ip isticem

statik ip niz yoksa açamazsınız diye biliyorum…çünkü verilen ip lerin hepsi CGN havuzundan geliyor.yani ayarlardan açılır ama işlevsiz olur.

Port acabilsem ben zaten statik ip alırım. işimi görmedikten sonra niye statik ip alıyım.

Değişimde ücret alınmıyor diye biliyorum. Ben herhangi bir ücret ödememiştim. LAN portlarının yetmediğini belirtin, başka modem versinler. Zyxel tercih edebilirsiniz. Bölgedeki stok durumuna göre işlem sağlanır.

Merhaba statik ip almadan port açamazsınız.

İlgili modemin ayarları kısıtlı geliyor. Statik IP olsa da açamıyor. Belki her seferinde müşteri hizmetlerini arayıp açtırması gerekecek. Bunla uğraşmak isteyeceğini düşünmüyorum. Modem değişim yolunu denesin. Maalesef bu cihaz bana da ilkte TurkNet tarafından gönderilmişti. Sonrasında VOIP destekli ZyXEL ile değiştirildi.

müşteri hizmetlerine söyledim dün akşam özellikle belirtmeme ragmen bana yine aynı modemi getirdiler. gelen arkadaşlara durumu anlattım bana modeme root yetkisi ile girebilmem için (admin admin kısmına) ***data@TurkNet diye bir kullanıcı adı verdiler şifreyi müşteri hizmetlerinden alın işininizi görecektir deyip gittiler. bunlar ile root arayüzüne ulaşabileceğimi söylerdiler. ve ne oldu biliyormusunuz … Müşteri hizmetleri öyle bişey yok size yanlış bilgi vermişler dediler karşında ■■■■■ varmış gibi admin admin yazın olucak diyor. anlatıyorum böyle böyle oldu dediler diye root yetkisi istiyorum. bir tek müşteri hizmetlerinden azarlanmadıgım kaldı. bu kadar kötü bir hizmet olamaz.

Selamlar @serdar5959, değerli üye ve moderatörlerimizin de belirttiği gibi port açabilmek için önce Statik IP hizmeti satın almanız gerekir. Süreci inceleyebilmem adına rica etsem forum profilinize müşteri numaranızı ekler misiniz?

@alperenatici statik ip almak hiç sorun değil ilk önce altyapıyı yapsınlar " müşteri hizmetlerindekiler bana bizim port acma hizmetimiz yok diyor onu diyorsan ben statik ip aldıgımda öyle bir hizmetimiz yok diyecek" ekledim müşteri no mu

Merhaba, Statik ip almadan global ip alamazsınız. Yani direkt ulaşılabilir olmazsınız bu nedenle dışarıdan yapılan bağlantılar size ulaşmaz. Sadece sizin taleplerinize gelen yanıtlar size yönlendirilir cünkü bir ip yüzlerce kişi tarafından ullanılır ve dışardan gelen istekler kime gideceği belli olmadığından reddeilir.
Statik ip alınca global dışarıdan ulaşılabilir ip direkt olarak yönlendiricinize gelir. Tek kullanıcı olduğundan tüm istekler direkt modeminize ulaşır. Sonrasında yönlendirici üzerinden istediğiniz porta gelen istekleri istediğiniz bir ip adresine yönlendirirsiniz.

1 Beğeni

Sadece sana değil bu yanıtı veren herkese söylüyorum bunu aynı router ı kullanıyorum router arayüzündeki port açma vb çoğu özellik kısıtlı yani sabit ip alsa bile kullanıcı routerın port açma özelliği kapalı olduğu için yine port açamayacak bu yüzden öncelikle port açma ekranını aktif etmek istiyorki sabit ipye boşuna para vermesin

1 Beğeni

Bravoo bravooo bellissimo bellissimo :clap: bilmeden yardımcı olmak isteyenler oluyor ama onlarında amacı yardım etmek

1 Beğeni

Deneyebilirsiniz belki çalışır.