Kendi evimde yeni TurkNet müşterisiyim. Ancak ailem uzun süredir TurkNet abonesi. Eskiden bölgede planlı bir çalışma yada arıza olması durumunda. Hem e-posta hemde sms yolu ile bilgi verilirdi. Bazen sms atıldığını bile hatırlıyorum.
Ancak son zamanlarda 1 tanesi ailemin evinde 2 tanesi ise kendi evimde olmak üzere internet kesintisi yaşadım. TurkNet Online İşlem Merkezi üzeriden kontrol ettiğimde herhangi bir arıza veya planlı çalışma bilgisi yoktu. Arıza kaydı oluşturuduğum anda TurkNet Online İşlem Merkezi anasayfasında bölgemde TT tarafından planlı çalışma yapıldığı bilgisi geldi.
Bu tarz planlı çalışmalar hakkında gönderilen bildirimler iptal mi edildi ?
İnternet üzerinden çalışanlar için bu tarz süpriz kesintiler hoş olmuyor.
TT planlı çalışmaları aslında genel arıza olarak ortaya çıkıyor. Yani herhangi bir altyapı yenileme veya kablo kopması durumunda genel arıza veya planlı çalışma olarak bildiriliyor. Bu önceden planlanmış bir çalışma değil yani. Tüm planlı çalışmaları TurkNet şeffaflık raporu sayfasından görebilirsiniz.
Bende sistem kaldırıldı sandım. Geçen haftalarda bölgemde planlı çalışma varmış. Gece 1 gibi internet gitti. TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden baktım bir bilgilendirme yok. Turk Telekom Planlı Çalışma sayfasına girdiğimde görebildim ancak.
Anladığım kadarı ile böyle bir durumda en azında e-mail ile bilgilendirme yapılıyor olduğu.
Benim bahsettiğim konu bu sayfada yayınlalanlar. Gece internet bağlantısı gittiğinde bu sayfa üzerinden planlı çalışma olduğunu öğrendim. Ama TurkNet tarafında bir bilgilendirme yoktu
Hayır, GigaFiber için böyle bir uygulamamız bulunmuyor. Yakın zaman içinde GigaFiber altyapımız için yeni bir geliştirme ve sorgu metriği üzerinde çalışıyoruz. Bittiğinde sizlere bilgi vereceğiz.
Hayır, planlı çalışma TurkNet şeffaflık sayfasında yer alıyor ve mevcut müşterilerimiz için geliştirme yapılacağı saatlerde internet erişimlerinde kesinti olabileceği bilgisi veriliyor.