Planlı çalışma bilgilendirilmesi

merhaba,
bölgemdeki ani gelişen arızalar dışında tüm “planlı” çalışma ve bakım uygulamaları öncesinde tarafıma SMS ya da e-posta aracılığı ile bilgilendirme alabilmem için ilgili hizmeti nereden satın almam gerekiyor. faturama yansıması mümkün mü?
görüştüğüm temsilcinizin yönlendirdiği turk.net/turknet-karnesi sayfasında göremediğim kesintiler sonucu işlerim aksıyor. önceden haberim olur ise ben de kendi planlarımı bu doğrultuda ayarlayabilirim.
yardım sayfasına girdiğimde kesintinin “planlı” olduğu yazıyor ve ben de bunun mesela gece 2’de aniden bir teknik personelin “haydi kalkın şurada bir bakım yapalım” çağrısı sonucunda gerçekleşmediğini düşünüyorum. ve ayrıca süre konusunda hiçbir bilgi verilmemesine rağmen ilgili süre kadar bekleyin deniyor.

bundan sonra sanırım her gün turk.net ile yazılı ve sözlü iletişime geçerek “bu gece bir bakım planınız var mı?” şeklinde bilgi alacağım.
faaliyet alanı internet olan bir firmanın aboneleriyle iletişime geçmeyi becerememesi şaşırtıcı.