Pişmanlık. İlgi alaka olmaması

T.telekomdan tahuttum bitmeden TurkNet 'e geçtim 1000 mgbt 139 TL cazip geldi neden olmasın dedim. Ama verdikleri maksimum hız 40 50 mgbt geçmiyor bunu defalarca anlatmama rağmen ilgi alaka yok.keşke t.telekomun müşteri hizmetleri dinleseydim. 1 ay olmadan TurkNet 'e 3 yada 4 kez arıza kaydı açtım herseferinde haklı bir yol buldular başlarından savuşturdular şu anda 5 gündür internetim yok ekip geldi kutuya baktılar sinyal gelmiyor diyip gittiler tesisatı çeken ekip gelip bakacak miş böyle bir sacmalik olurmu hangi devirde yaşıyoruz hem kurulum parası ödemek zorunda kaldım hemde parasıni ödediğim internetimi kullanamıyorum. Sizden ricam bunun çözümü nedir ne yapabilirim.

Selamlar @Karatas35, foruma hoş geldiniz :raised_back_of_hand: Kaydınıza ulaştım. Ekiplerden süreciniz hakkında öncelik talep ettim. En kısa sürede müdahale sağlanacak :handshake:

Merak ettim doğrusu, sakıncası yoksa öğrenebilir miyim TurkNet veya farklı ISS ler için dediklerini?:flushed:

2 Beğeni

Teknik destek konusunda yetersiz olduklarını arıza durumunda 15 günü bulan şikayetlerin olduğunu ve iptal ettirmeyin 6 ay dondura bilirsiniz aboneliğinizi dediler ben yinede müşteri kaybı yaşamamak için herşeyi derler dedim iptal ettirdim. Şimdi haklı buluyorum onları

TurkNet gigafiber i kendisi çekiyor. Ve abonelerine 1000/1000 mbps internet hizmeti veriyor. Eğer teknik altyapısı yetersiz olsaydı bu işe hiç girişmezdi diye düşünüyorum. Gigafiber de yaşanan sorunlar genelde ilk bağlantı sonrası hemen ortaya çıkıyor destek kaydı açıldıktan hemen sonra kısa sürede çözülüyor. Forum üzerinde bir çok gigafiber kullanıcısı mevcut. Öyle 15 gün kesinti yaşayanı görmedim ben. Bu arada Telekom hizmet dondurma işlemi boyunca ücret alıncağı konusunda bir bilgilendirme yaptı mı size hatırlıyor musunuz? Bir kaç kişi hizmetini dondurmasına rağmen fatura ödediklerini yazmışlardı. :roll_eyes:
Umarım arızanız kısa sürede çözülür.:pray::pray:

Evet 6 aylık 99 TL idi dondurma eşit taksitle ile ödeme. Mahalleye yeni geldi gigafiber her binanın içinde kutuları. Buna istinaden neden az mgbt çok ücret odeyeyim diyerek özgür gigafiber 1000 geçtim. Hatta Aralık 7 de bağlantı internetim ve bu güne 20 günlük süre zarfında 3 yada 4 kez arıza kaydı açtım ve ayrıca hızımın tüm hız ölçüm sitelerini hem telefon ile hem Cat6 kablo ile PC de ölçtüm 40 50 mgbt hız alıyorum defalarca söylememe rağmen eski cihaz kullanıyorsunuz ondandır dediler. Sustum hadi internete bağlanalim yeter türk telekomda o hizlarida anlamıyordum dedim. Şimdi ise hiç alamıyorum 1 aylık deneme süresi Ocak 7 de doluyor cumaya kadar daha bekleyip gelmezse iptal edeceğim paramla rezil olma derdinde değilim.Tum eşe dosta ve mahalleye de bulaşmayın başınız ağrımasın diyeceğim ilgi alaka hizmet sıfır bundan sonrada tövbe nette okudukları dan ders çıkartacağım.

Bende gigafiber kullanıyorum ilk gün arıza oldu aradım TurkNet 'i 3 farklı ekip test ve kontrol için geldi teknik destek konusu bölge yoğunluğuna göre değişiyor olabilir

1 Beğeni

Ben eski cihaz kullanıyorsunuz dedikleri noktaya takıldım. Modemi zaten kendileri veriyor, kablolu bağlantıda da açıkçası aşırı eski bir cihaz değilse 50 mbps’den fazla alması lazım. Ethernet portunuz ne kadar hız destekliyor biliyor musunuz?

1 Beğeni