Paketimi desteklediği için 100 mbps ye yükselttim şuan 9 mbps alıyorum

35 MB hızı olan paketlerini kullanıyorduk 3 gün önce 100 MB a yükseltmek istedik isteğimiz direkt onaylandı ama 3 gündür internetim 9-10 MB hızlarında destek kayıtı oluşturdum Türk Telekom saha ekiplerini yönlendirdiler ve şu an iç tesisatta sorun olduğunu söylüyorlar 3 gün öncesine kadar sıkıntı yoktu da birden mi oldu bu sorun kullanamadığım internet için bir de 100 TL para ödeyeceğim yardımcı olan kimse de yok

Hat değerleriniz ? (20 karakter)

hat değerlerinden kastınız nedir çok fazla anlamıyorum bu işlerden

Modem marka modelinizi Google üzerinden aratarak hat değerlerini nasıl görebileceğinizi öğrenebilirsiniz. Bizimle paylaşırsanız inceleyip size bilgi verebiliriz. İç hat kaynaklı olarak bazı durumlarda yüksek hızda sorun oluşabiliyor.

modemimin marka modeli tenda v1200

xdsl

Hat zayıflama değeri yüksek. Atanabilir hız değeri gözüküyor mu arayüzde?

az önceki yerde mi gözüküyor olması lazım

xxxdsl

Açmış olduğunuz destek kaydında hat değerleri iletildi mi size?

bir şeyler göndermişlerdi

Onlarıda buraya atar mısınız? Karşılaştıralım.

türknet

Sorunun hat zayıflamasından kaynaklandığını düşünüyorum, 35 paketine geçmenizi tavsiye ederim destek kaydında belirtirseniz temsilci yardımcı olucaktır. İç hattınızıda kontrol ettirip zayıflama iç hat kaynaklı ise CAT6 kablo ile değiştirmenizi öneririm.

sorun kablodan kaynaklımıdır yani

Genellikle iç hat kablosu kaynaklı böyle sorunlar oluşabilmektedir ama emin olmadan değişim yapmayınız ilk önce elektrikçi yardımıyla kontrol ettirmenizi öneririm.

yardımınız için teşekkür ederim

1 Beğeni

alt yapı sorgulamalarında tahmini hız kaç çıkıyor ? Baran beyin dediği gibi hat zayıflaması yüksek iç tesisat/dış hat gibi nedenlerden olabilir

100 mbps ye kadar destekliyor alt yapımız modemimiz de tenda v1200 modeli

iç tesisatınızı eğer var ise bina dışındaki telefon kutusunu vs kontrol etmenizi öneririm