1799288497 devre numarasına sahip müşterinizim.
Daha öncede TurkNet müşterisi olmuşluğumuz vardı. Hala aynı sıkıntılar devam etmekte.Sorun oyunlarda 100 ping ve paket loss ile oynayama çalışmam.Oynayamamam.Sürekli bu sorunları yaşıyorum. Wifi ağına baglı herhangi bir cihaz yok.23 awg nexans kablo cat 6 ile modemden pcye baglantım var. Windows güncelleştirmeleri devre dışı herhangi bir şekilde indirme yapmıyorum. Donanım sürücüleri ethernet kartıda dahil en son dri
vere sahip.Asıl sorun Exıtlag Programı ile “ping ve paket loss sorunlarını bitiriyor aylık 300 tl” bu sorunların tamamını kaldırıyorken siz neden bu programın yaptıgı işlemleri yapamıyorsunuz.Aldıgım hizmete dair Cgnat ayararlarını yapılmasını ve kullanmakta oldugum hattın baglı oldugu kofradaki veya mahalledeki ana şube kabininin ram belleğinin boşaltılmasını talep ediyorum.Bu sorunumu düzeltebilecek müşteri temsilcisi veya supervisor arıyorum … Bana ulaşırsanız sevinirim.
Merhaba, 84270337 numaralı kaydınızı oluşturup detayları ekibimize ilettik. Sizinle iletişime geçilecektir.
@TurkNetDestek @TurkNet talebım ve sorunlarım hakkında bir işlem yapıldı mı yapılacak mı =?
Herhangi bir şekilde saha ekibini evime gelmesini istemiyorum çünkü aynı problemlerden dolayı eve gelen ekip biz çözüm bulamadı veya bir sorunda bulamadı PC, modem, donanım veya kablo kaynaklı herhangi bir sorunum yoktur. Sayenizde bu işin uzmanı olduk . Teşekkürler umarım çözüm yolu bulabilirsiniz.
Ekibimiz sorununuza dair görüşmelerini ve işlemlerini tamamladığında kaydınız üzerinden dönüş yapacaktır.
dönüş yapılmadı çözüm bulunmadı???*?