Paket değişimi, hız konusu ve fiyat mevzuları

Selamlar forum halkı, uzun süredir misafir olarak takipteydim fakat bu konuyu açabilmek için üyeliğimi oluşturmuş bulunmaktayım. Konumuza gelelim:
Öncelikle belirteyim ki birden fazla sorum var, yazdıklarım uzun ve kafa karıştırıcı gelebilir. :smiley:

Son fiyat yükselişinin ardından aldığım hız değerlerinin düşük olduğunu düşünmeye başladım, bir kaç konuya göz attığımda kullanıcıların farklı operatörlere geçiş sağlamak istediklerini gördüm. Ben 2019’dan beridir kesinti vs. çıldırtacak sorun yaşamadığım için halimden memnunum, şimdilik…

Tek fiyat politikasına güvenerek, TurkNet’e dahil olduğumdan beridir kullanmakta olduğum “Özgür İletişim 35 - 129,90 TL/Ay”(TurkNet Online İşlem Merkezi Paket Bilgileri menüsünden alıntıdır) paketimi yükseltmeyi düşündüğüm için destek kaydı açtım. İlgili arkadaş paketimi yükseltmek istediğimde telefon dahil 149.90TL fiyat çıkacağını belirtti. Önceki dönemlerde (zamanı hatırlamıyorum) TurkNet Online İşlem Merkezi Hizmetlerim kısmında 100mbps yazdığını görünce sevinmiştim çünkü talepsiz otomatik şekilde olmuştu. Fakat faturalarda hep 35mbps olarak yazıyor ve gördüğüm max download 41mbps oldu. Buna anlam veremedim ve hızımın düşürüldüğünü düşündüm.
Faturalarıma baktığımda 2022 Ocaktan itibaren 94.13*(Downgrade indirimi var, bu ne oluyor?)*-98-98-98-139.90 TL şeklinde ilerliyor.
Ben şunu merak ediyorum; madem telefon dahil 139.90 ödüyorum, niçin en doğal hakkım olan altyapımın desteklediği maksimum verimi alabilmek için 10 TL dahi olsa fazla veriyorum? Komik gelebilir fakat gerçekten kafamda düşündürücü bir durum hali aldı. 2019 dan beridir TurkNet müşterisiyim ilk defa böyle bir durumla karşılaşıyorum.
Özet ile: paketimi yükseltmek istedim ve ödediğim fiyattan fazla isteniyor. :slight_smile:

Altta bulunan şu anki değerler sizce iyi mi? Maksimum ne değerler alabilirim?

Ekran görüntüsü 2022-06-03 021429

1 Beğeni

Bak sana açık söylüyorum. Sen bu kafayla pek fazla kaale alınmazsın.

Koskoca firmanın madem kuyruk acısı var, neden hâlâ konun aktif gözüküyor ve içeriğe erişiliyor?

Belli ki TurkNet’in elinde olmayan sebeplerden dolayı bir mağduriyet yaşamışsın. Asıl kuyruk acısı şuan senin yaptığındır.

Bu kafayla, bu üslupla her üyeliğin banlanmaya devam edecek. Seninde için içini yiyecek ve gelip salyalarını buraya akıtmaya devam edeceksin. Çünkü kuyruk acın var.

Senin gibi bir müşteriye sahip olacak firmaya Allah sabır versin. Fırından ekmek bile satılmaz sana. Gidip tartıp gramajı eksik diye böğürürsün.

teşekkürler fakat o fiyattan kabul etmedim, durumlar aynı.

Önceki yıllarda fiyatlandırma 35 mbps r kadar olanlar (Telekom un 35 mbps in üzerinde ki port fiyatlarında ki aşırı yüksek fark nedeniyle) düşük ücret öderken 35 mbps in üzerinde yüksek hız isteyenler fark ödeyerek daha yüksek hıza geçiş yapabiliyordu. Sonrasında 100 Mbps E kadar tek fiyat uygulaması geldi. Mevcut aboneler eski fiyatlandırma üzerinden devam edecek fakat yeni aboneler 1 mbps üzerinden 100 mbps e kadar paketleri tek fiyat üzerinden alacaklar diye yeni bir tarifenin bilgisi verildi. Telefon hizmeti de aynı şekilde eski kullanıcılar 3 TL bir fark ile telefon hizmeti alırken yine yeni fiyat düzenlemesine göre yeni abone olacaklar veya yalın hizmetine telefon hizmeti bağlatmak isteyenler 10 TL fark ile her yöne 1000 dk hakkını alabilecekler şeklinde düzenlenmişti. Zaten TurkNet mail ile bunun bilgisini tüm abonelerine iletti diye biliyorum.

Hat değerlerinize göre 6.7 zayıflama ve 19db snr ile daha yüksek alabileceğiniz pakete geçebilirsiniz. Bu talebi online işlem merkezi üzerinden paket tarife adımından kayıt açarak yapabilirsiniz.

Dostum 5 kere okudum inan zor anlayabildim. Madem yeni kullanıcılara yönelik bir kaç planlama yapılmış, ben eski kullanıcı değil miyim size göre? Zaten önceden 3 TL ile telefon hizmeti alıyordum, şu an 10 TL veriyorum. Ana konu telefon değil, telefon hizmeti dahilinde altyapıdan maksimum değerleri alabilmek ve bunun için de paketimin yükseltilmesi gerektiğini belirtmek istedim. Her yere ısrarla yazılmış TEK FİYAT sloganının amacı nedir o halde? Dediğin düzenleme ne zamana ait bilgim yok lakin söylediğim gibi, 2019’un ortalarından itibaren katıldım bu ISS’e. Zaten binada fiber yok, olsa bile yine max 100mbps alabileceğim. Upload niye az demeyeceğim, çoğu konudan bilgi edindim. Yayıncılık için düşük, her neyse. Tek derdim 139.90 TL üzerine çıkmadan hızımı yükseltmekti. Olmayacaksa olmasın ne diyeyim. Çok kafa karışıklığı yaşıyorum…

Hattınızın desteklediği hızı 100 Mbps e kadar 139.90 TL ye alabiliyorsunuz. Burada kriter adresinizde ki altyapının kapasitesi. Yani adresinizde 50 mbps varsa aynı fiyata o paketi alabiliyorsunuz adresiniz 100 mbps i destekliyor ise yine aynı fiyata alabiliyorsunuz. Eğer TurkNet in kendi altyapısı varsa da 1000 mbps e kadar olan hızı yine aynı fiyata alabilirsiniz.

Hala kapatmadığım destek kaydından alıntıdır:

…Tarafınıza hızınızı 75 mbps olarak güncellememiz halinde inetnet paketinizin 139.90 TL olacağını internete ek olarak 10 TL telefon hattınız için ödeme sağlayacağınızı toplamda faturanızın 149.90 TL olacağını ilettim. Kabul etmediğinizi belirttiniz.
İyi günler dileriz.

Özet olarak durum bundan ibaret, umarım derdimi anlatabilmişimdir. Vakit ayırıp bilgilendirdiğin için teşekkürler, konu diğer arkadaşların yorumlarına açık kalsın kilitlemeyiniz.

1 Beğeni

Telefon hizmetini de alan aboneler için (bende telefonlu hizmet kullanıyorum) 149.90 TL ücretlendirme yapılıyor.