Paket değişikliği dsl yanmiyor

Merhabalar aralık 23 den beridir internetim de hız problemi vardı alt yapı değişikliği olduğu icin bulunduğum konumda vae ye geçip 65 mbps hız alabicegim icin onay verdim TurkNet destek uygulamasında kaç gün oldu hala vae ye geçemedim devamlı TurkNet saha ekibi yönlendiriliyor turktelekoma ariza kaydı maili gonderildigi içinde birşey yapmıyorlar turktelekom saha çalışanları vae ye geçiş icin mail göndermeliler diyor ben anlamıyorum gerçekten çokmu zor birsey bir sorunu çözmek herkez birbirine top atıyor eminim kimse işini düzgün yapmıyor çözüm odaklı hiç birseyinizi göremedim kaçtır tweetdan online destekten yazıyorum hep aynı cevap ama icraat yok suandada internet tamamen yok geçen ayda 10 gün ınternetim yoktu ben neden boşuna para vereyim bunun içinde bir düzeltme istiyorum kullanamadığım günlerin ödemesini yapmak istemiyorum hizmet numaram 1505864 ayrica vae icin boa porta mevcut

Arıza kaynaklı olarak zaten kullanmadığınız günlerin ödemesini yapmazsınız. Süreç bittikten sonra kayıt açarak geri ödemesini alabilirsiniz. Pandemi nedeniyle yaşadığınız sorunun çözümü bir süre uzayabilir.

Bölge altyapınızda port durumunu kontrol ediniz eğer boş port yok ise port beklemeniz gerekmektedir veya bağlı olduğunuz Türk Telekom Bölge Müdürlüğü ’ ne giderek bilgi alabilir , dilekçe verebilirsiniz.Bölgenizde boş port bulunuyor ise Türk Telekom ekipleri tarafından ortalama 1 hafta içerisinde geçiş işlemleriniz tamamlanacaktır.

Boş port var turktelekomda ki saha ekibi ile konuştum adamlar bize ariza kaydı değil vae ye geçiş icin bilgi vermelerini gerektiğini söyledi bu bilgi geldimi geçişi yapariz dediler

Bu durumu OİM üzerinden Destek Kaydı açarak Müşteri Hizmetleri’ne iletebilirsiniz.VAE geçiş talebi iletilmesi gerektiğini ekleyiniz.

Onuda yaptım 23 aralıktan beridir bekliyorum onayda verdim g3cis talebi icin çokmu zor birsey bu ıs anlamıyorum gerçekten işini düzgün yapan biri yokmu turknetde

OİM üzerinden Müşteri Hizmetlerinin sizi telefon ile aramasını isteyiniz daha detaylı bilgi alabilir ve sorununuzu daha kısa sürede aktarabilirsiniz.

Onuda yaptım ama bidaha yazabilirim aramaları icin

İsterseniz https://twitter.com/TurkNetDestek adresinden sosyal medya üzerinden de destek talep edebilirsiniz.

En son buraya yazmamıştım defalarca ordan bile yazdım

Çok şükür telekomdaki arkadaş bugün halletti

1 Beğeni

Sorunun çözümüne sevindim. İyi günlerde kullanın.