Paket değişikliği(ankstre kablosu)

Normalde boş port olmamasından dolayı 16mb paketini kullunıyordum ancak 05.01.21 tarihinde yer olduğunu fark edip 100 mb paketine geçtim.Sonraki gun internetim oldugi soyleniyordu ancak dls ışığı yanmıyordu.Bundan dolayi hata kaydı oluşturdum ve tt hatanın bildirildigi soylendi.Şimdi ise hatanin ankstre kablosundan olduğu müsteri kaynaklı bir hata oldugu soyleniyor.O kablolara ellemedim aksine port degisimi icin sizin tarafınızdan ellenmis olması gerekiyor.lütfen en kısa zamanda yardımci olunuz online derslerden giremiyoruz.Destek numarası 40277553

dostum birincisi buradan bu şekil hizmet alamazsın. ilgili kişiler var ama burası genellikle sorun yaşayan ve tecrübe edinmiş kişilerin buluşma noktası. ikinci kısım ise adsl paketi kullanıyorken vdsl’e geçiş yapmışsın. modemi sıfırlayıp yeniden vdsl olarak tanımlama yapıp modem popoe adın ve şifreni girip aktif etmelisin. bu şekilde gelmesi lazım. eğer gelmiyor ise büyük bir sorun seni bekliyor demektir. adsl porttan çıkardılar ama vdsl porta aktarmadılar demektir. o zaman da kaydı takip et. 24 saatte bir kayda veri girerek kaydı tekrar dürt.

Modemi tekrardan kurdum ancak gelmedi zaten bunun uzerime destek kaydı olusturdum ancak hatanın musteri kaynakli oldugu ankstre kablosuyla alakali oldugu soyleniyor.Hatayı surekli durtmeme rağmen aynı seyi yazıyorlar.Bunu kendi başıma yapabilir miyim.

Yok. Senin ankastreden bir şey yapman gerektiğini düşünmüyorum. Onlar saha dolabında senin yerini değiştirmeleri lazım. Ya da ankstrendeki boş portlardan birini zaten saha dolabında vdsl taktılar ve o porta senin hattını takmaları gerekiyor olabilir. ama bunu sen yapamazsın. burada biraz da TurkNet teknik ekip destek parası almak için o şekil kapatıyor kaydı. sen ekip çağıracaksın kablonu oradan oraya takacak 99 tl’ni alacak. biraz durumun zor. bu süreç çok yıpratıcı oluyor. O yüzden yılmadan devam. DH yaz Twitter yaz. Cimer. Btk. neresi varsa şikayet et. bu türknetin adam olacağı yok.

Ankastre ye in. Üzerinde ismin yazılı 2 ucu boşta kablo varmı bak. Sonra buraya tektar yaz hocam.

size gelen cevaplardaki müşteri, siz değilsiniz. telekomun müşterisi olan internet servis sağlayıcı. yani burada TurkNet oluyor. :slight_smile:

arkadaşın bahsettiği cevap turknetten değil telekomdan geliyor sanırım.“müşteri kaynaklı olduğu belirtilen cevap”. ha sonra TurkNet arıza kaydını kapatır kapatmaz o ayrı onu bilemem.

bu kaydın sonunda türknetin vereceği cevap 99 tl ödemek isteyip isterseniz ekip gönderilm bizim tarafımızda bir sorun yok müşteri kaynaklı diyecek. buradaki müşteri de iss falan değil direk kullanıcı. birçok grup ve yakınımda edindiğim tecrübe. yanlış yönlendirme yapmamak lazım. diğer türlü TurkNet 'e iletildi vb açıklama ekliyorlar.

bana yanlış yönlendirme yapmayın diyorsunuz ama sizinki de resmi bir bilgi değil, sizin görüşünüz. belki siz yanlış yönlendiriyor olabilirsiniz. sonuçta biz nasıl ki turknetin müşterisiysek, TurkNet de telekomun müşterisi. benim de edindiğim tecrübeye göre buradaki müşteri İSS dir.

Modem Vdsl desteği varmı 1 SONRA eyerki ttnet kalmış ise işiniz kesinlikle ttnet ekipleri bakmıyorlar yada sisteme düşmüyor nedense gariplikler var çünkü ben ekipleri yakalanmadan 15 gün sürekli arıza kaydı iş emri açıldı kapandı sonuç hüsran kısaca önce modem Vdsl mi o değilse işin ttnet tanıdık bul