Packet Loss Sorunu Yaşıyorum

Yaklasık 7 senedir türk telekom kullanıcısıydım fakat Packet loss sorunu yüzünden TurkNet 'e geçmeye karar verdim Türk Telekomda yogun kullanım saatleri olan 19:00-01:40 Arasında internetimde hiç bir işlem yaptırmayacak kadar packet loss problemim oluyordu.TurkNet 'e geçince düzelir diyerek TurkNet 'e geçtim ve geçmeden öncede müşteri temsilcisini arayıp sordugumda bizde türk telekomda yaşadıgınız sorunları yaşamazsınız dediler ve bende TurkNet 'e geçmeye karar verdim ve aynı sorunları tekrar yaşamaya başladım.TurkNet internetim aktif oldugu gün açtıgım arıza kaydı bulunmakdadır ve hala sonuca ulaşamadık ve internetim hala cok kötü ve hiç bir işlem yapamıyorum.
Modem degişimi yaptım,bina iç kablolanmasını degiştirdim üstüme düşen tüm görevleri yaptım.
Türk Telekom saha görevlilerine konuyu ilettiklerini söylediler fakat kimse beni ne aradı nede benimle iletişime geçti.
Meslek olarak yaptıgım yayıncılık mesleginden geri kaldım ve her geçen gün bana maddi ve manevi olarak bu problem zarar veriyor.
Lütfen sorunumla ilgilenip çözüm sürecini hızlandırırmısınız rica ediyorum zor duruma girmeye başladım.
Abone numaram : 3122***

Selamlar @KemalTekin, foruma hoş geldiniz :raised_back_of_hand: Ekiplerin arka planda gereken çalışmayı yürüttüğünü ve adresinizin ziyaret edileceğini görüyorum. Ben de özel olarak konuyu takip edeceğim :handshake:

1 Beğeni

Sorum genellikle yogun kullanım saatlerinde oluyor ve mahalledeki cogu kişi uyudukdan sonra düzeliyor yani interenetim sadece geceleri insanlar uyurken iyi oluyor.
Konuyu en kısa sürede çözmeme yardımcı olursanız sevinirim.

Bufferbloat engellemek için SQM ve VPN kullanmaktan başka çare yok gibi gözüküyor

Bu sorun çöözülür mü o zaman VPNde daha fazla ping yapmaz mı ?

Ping degerlerim normal fakat packet loss sürekli %80 e ani çıkışlar yapıyor.

VPN kullanınca hop sayısı azaldığı için paket kaybı sorunu azabiliyor hatta tamamen ortadan kalkabiliyor ama doğal olarak ping de artıyor o yüzden kaliteli bir vpn kullanmak gerekiyor deneme üyelik alıp bi test yapabilirsinşz

Sorunum prime timeda oluyor yani sadece belirli saatlerde problem yaşıyorum internette saat gece 02:00-10:00 arasında hiç bir problem yok gayet hızlı ama diger saatlerde kullanım cogaldıkca packet lossum artıyor packet lossum %80lere kadar bile cıktıgını gördüm.
Bekliyorum bakalım TurkNet’in problemi çözmesini hayırlısı.

Sorunum hala çözülmedi neden bu kadar yavaş ilerliyor bu çözüm süreci onu anlamış degilim gerçekten cok yavaş

Ve 15 günlük bekleyişin ardından TurkNet sorunumu çözemeyince sorunun bende oldugu kanaatine vardı ve sorun bendeymiş öyle söylediler ne hikmetse öncesinde normal olan internetim yogun kullanım saatlerinde sıkıntıya giriyor ve buda benlik bir sorunmuş öyle dedi İzzettin bey neyse diycek kelime yok.