Özgür iletişim fiber geçişi sorunu

Hafta başında bizim eve fiber hat geldi ardından TurkNet’liydik bu yüzden “Özgür İletişim Fiber 100” tanımlaması yapmalarını istedik ancak reddettiler normalde altyapıya fiber gelirse zaten etkinleştirecekleri sözünü vermişlerdi ancak şimdi 1 hafta bekleyin yeni abonelik başlatalım dediler evde internet yok ve mağduruz üstüne üstelik 60 TL’lik kalan taahhüt bedeli karşılanmayacak ve ücretsiz olması gereken ilk ayın yarısının ücretini ödeyeceğiz.(biz 15 gün önce D-Smarttan referans numarası ile geçiş yaptık)

Türknetin söz verdiği gibi “Özgür İletişim 100” paketinin tanımlanması ve taahhüt bedelinin karşılanıp 3 gündür bekleyişimizin mağduriyetinin giderilmesini talep ediyorum
Devre numarası 8838962248
Abone no 2109250

@Ugur.Aydogan @EFG @ModeratriX @BLackOwL

Merhabalar, durumunuzu anladım. Talep ettiğiniz gibi Fiber hizmetimizden yararlanabilmeniz için isterseniz bize hızlıca 0(850) 288 10 10 numarası üzerinden ulaşabilir durumunuzu iletebilirsiniz. Arkadaşlarım size detaylı bir şekilde bilgi verip yardımcı olmaya çalışacaklardır.

1 Beğeni