Online işlemlere girişte doğrulama sms'i gelmiyor

telefon ya da bilgisayarımdan online işlemlere giriş yapmaya çalıştığımda doğrulama smsi hiç bir şekilde gelmiyor. günlerdir bu sorunu yaşıyorum çözümü için destek bekliyorum.

Selamlar @Gokhancanta, sistem üzerinden şifre iletmeye çalıştığımda ben de sorun yaşadım. Online İşlemler - TurkNet bağlantısı üzerinden “Hesabınıza erişemiyor musunuz?” seçeneği üzerinden sıfırlamayı denemenizi rica ediyorum. Sorun devam ederse bilgi aktarmanızı rica ediyorum.

Dediğinizi yapmama rağmen değişen bişey olmadı telefon numaram sistemde doğru girili ama türkiyede +9 ile başlaması gereken numara 9 ile başlıyor bu nedenle sms gelmediğini düşünüyorum. Onun dışında telefon numarasını değiştirmek için talep açtım ne arayan var ne soran. 3 yıldır TurkNet kullanıyorum neden böyle saçma bir uygulamaya gidildiğini anlayamadım. Sorunu çözebileceğim bir yerde yok karşımda saçma sapan bir iş yapılmış.

Şifrenizi kayıtlı iletişim numaranıza gönderdim. Ulaştı mı?