Online İşlemlere Giriş Yapamıyorum

Dün saat 20.20 civarları TurkNet başvurusunda bulundum, bize online işlemler kısmından kimliğimizin önlü arkalı resmini yüklememizi istediler fakat online işlemlere bağlanamıyorum.
Tek kullanımlık şifreyi ilk girdiğimde tekrar şifre oluşturmamı istedi oluşturdum üstüne kayıtlı kalsın diye Screen shot (Ekran Görüntüsü) aldım bunlara rağmen ana menüye yönlendirildiğimde şifre yanlış hatasını almaktayım. Yeni şifre almak için 3371’e SIFRE yazıyorum mesaj otomatik gitmiyor, Müşteri temsilcilerini arıyorum ve buradan işlem yapamayacaklarını bildiriyorlar ve kapatıyorlar.
Aramış olduğum numaralar:
BİREYSEL ABONELER İÇİN

TurkNet Hızlı İşlem Hattı : 0(850) 288 80 80 (Şebeke içi ücretsiz)

TurkNet Satış ve Başvuru Takip Hattı : 0(850) 288 80 81

TurkNet Çağrı Merkezi : 0(212) 703 43 71

TurkNet Fiber Satış ve Başvuru Takip Hattı: 0(850) 288 80 16

TurkNet Fiber Müşteri Destek Hattı: 0(850) 288 10 10 (Şebeke içi ücretsiz)

Fakat hiçbirinden yeni şifre ve ya online işlemler için destek alamıyorum yardımlarınızı beklemekteyim TurkNet.

Kullanıcı bilgileri ve şifre size mail ve SMS olarak gönderilir. Bilgileri doğru yazdığınızdan emin olduktan sonra online işlem merkezine giriş yapmayı tekrar deneyin.