Dün saat 20.20 civarları TurkNet başvurusunda bulundum, bize online işlemler kısmından kimliğimizin önlü arkalı resmini yüklememizi istediler fakat online işlemlere bağlanamıyorum.
Tek kullanımlık şifreyi ilk girdiğimde tekrar şifre oluşturmamı istedi oluşturdum üstüne kayıtlı kalsın diye Screen shot (Ekran Görüntüsü) aldım bunlara rağmen ana menüye yönlendirildiğimde şifre yanlış hatasını almaktayım. Yeni şifre almak için 3371’e SIFRE yazıyorum mesaj otomatik gitmiyor, Müşteri temsilcilerini arıyorum ve buradan işlem yapamayacaklarını bildiriyorlar ve kapatıyorlar.
Aramış olduğum numaralar:
BİREYSEL ABONELER İÇİN
TurkNet Hızlı İşlem Hattı : 0(850) 288 80 80 (Şebeke içi ücretsiz)
TurkNet Satış ve Başvuru Takip Hattı : 0(850) 288 80 81
TurkNet Çağrı Merkezi : 0(212) 703 43 71
TurkNet Fiber Satış ve Başvuru Takip Hattı: 0(850) 288 80 16
TurkNet Fiber Müşteri Destek Hattı: 0(850) 288 10 10 (Şebeke içi ücretsiz)
Fakat hiçbirinden yeni şifre ve ya online işlemler için destek alamıyorum yardımlarınızı beklemekteyim TurkNet.
Kullanıcı bilgileri ve şifre size mail ve SMS olarak gönderilir. Bilgileri doğru yazdığınızdan emin olduktan sonra online işlem merkezine giriş yapmayı tekrar deneyin.
telefon numaram değişti ve online işlemlere giriş yapamıyorum hızlı işlem hattından müşteri numaramla giriş yapıyorum fakat sadece fatura işlemleri var ve yardımcı olmadı geçen a aboneliğimi iptal ettim tekrar açmak istiyorum
Merhabalar bende aboneliğimi kapattırmıştım, son çıkan faturayı ödedim ama sistemde hala görünüyor, müşteri hizmetleri numarasında sorguladığımda yok ama maile gelen adres ile girdiğimde çıkıyor. Ödeme yapmak için maildeki adrese tıkladığımda ise giriş yapamıyorum. Şu an yeni abonelik başvuru yapacağım onu da yapamıyorum
Selamlar @sakkaya, borç işlemleri için Borç ve Alacak Sorgulama - TurkNet bağlantısı size yardımcı olabilir. Yeni abonelik için ise özel mesaj üzerinden ad soyad ve iletişim numaranızı benimle paylaşmanızı rica ediyorum.