Online İşlemler ve Altyapı

Yaklaşık bir haftadır TurkNet abonesiyim 2 gün önce hala interneti kullanamadığım için arıza kayıt ekibi tarafından sorun için adresime destek aldım modem kablo ve sinyaller incelendi ekip kendi modemini dahi getirip test etti ne modemde ne kabloda ne de sinyalde sıkıntı olduğu söylendi fiber altyapısı olmadığı için binada vdsl altyapısı ile bana sunulan 99mbps download ve 20mbps upload’tur ekip incelemesini yaptı ve max 86 alabildiğimi söyledi fakat bu İnterneti dahi alamıyorum çünkü internetim bağlandığından beri dsl ışığım sabitlenmiyor sorunun benim modemim kablom dışında olduğu altyapısısal bir sıkıntı olduğu (türk telekom) söylendi ve Türk Telekom tarafından gelip kontrol yapılacağı söylendi fakat hiçbir şekilde iletişim kurabileceğim bir yer yok müşteri hizmetlerini arıyorum online işlemler için giriş yapamadığımı çünkü doğrulama kodunun asla ve asla telefonuma gelmediğini söylüyorum beni bir yere yönlendiriyorlar ve hattan düşüyorum kaç gündür bu sorunu yaşıyorum binada aktif olarak türk telekom kullanan daireler olduğu için benim böyle bir sorun yaşamam çok ilginç geliyor ve destek alamıyorum lütfen yardımcı olun

Selamlar @pff, forum profilinizde müşteri numaranız bulunmadığı için yardımcı olamıyorum. Ekledikten sonra bilgi verirseniz sevinirim.

1 Beğeni

profilime müşteri numaramı eklemiş bulunmaktayım yardımlarınızı bekliyorum.

Gün içerisinde arandığınızı fakat ulaşılamadığını görüyorum. Güncel iletişim numaranızı özel mesaj üzerinden iletmenizi rica ediyorum.

güncel olarak kullandığım iletişim numaramı sizlerle paylaştım yaşadığım sorunun en kısa sürede bir çözüme kavuşmasını istiyorum aktif olarak bir haftalık aboneliğimin olduğu hizmeti kullanmak için bir haftadır bekliyorum ve elde olan 0 altyapı kontrolü hemen sağlanmayacaksa da bunun benimle paylaşılmasını istiyorum çünkü zaten 48 saatlik süreci bekledim ve bir gelişim olmadı.

1 Beğeni