Online işlemler şifre hatası

Merhabalar,

Bugün Türk Telekom’dan TurkNet’e geçişim tamamlandı ve internetimi kullanıyorum. Fakat online işlemlere asla giremiyorum. İlk kaydolurken mailime gelen şifreyi sistem reddetti. SMS olarak aldığım mailleri de reddetti. Sim kartım tuşlu telefonda olduğu için oraya gelen linke tıklayamıyorum. Çok fazla yanlış girildiği için şifrem bloke oldu. Abone numaramı buraya bırakacaktım ama E-Devlet üstünden baktığımda bile gözükmüyor aboneliğim.

Kayıtlı telefon numaramı paylaşabilirim.

Yardımcı olacak var mı?

Halen yardım bekliyorum.[quote=“sayintekerr, post:1, topic:41955, full:true”]
Merhabalar,

Bugün Türk Telekom’dan TurkNet’e geçişim tamamlandı ve internetimi kullanıyorum. Fakat online işlemlere asla giremiyorum. İlk kaydolurken mailime gelen şifreyi sistem reddetti. SMS olarak aldığım mailleri de reddetti. Sim kartım tuşlu telefonda olduğu için oraya gelen linke tıklayamıyorum. Çok fazla yanlış girildiği için şifrem bloke oldu. Abone numaramı buraya bırakacaktım ama E-Devlet üstünden baktığımda bile gözükmüyor aboneliğim.

Kayıtlı telefon numaramı paylaşabilirim.
[/quote]

Halen yardım bekliyorum. @alperenatici

Selamlar @sayintekerr, kayıtlı numaraya giriş şifresi ilettim.

Merhaba, verdiğniz şifreyi girdim. Çok fazla yanlış denemeden dolayı şifreniz bloke olmuştur diyor. Şifremi unnutumdan kod geliyor fakat tuşlu telefondan basamıyoum. Bilgisayardan linki girdiğimde oturum süresi geçmiştir diyor yeni link istiyor.

Tekrar selamlar, probleminiz devam ediyor ise gelen şifreyi gizli sekme üzerinden denemenizi rica edeceğim. Sorun yaşamaya devam ederseniz özel mesaj üzerinden cihazınızın marka modelini ve yazılım sürümünü paylaşmanızı rica ediyorum.

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.