Online işlemler menüsüne ulaşamıyorum

İyi günler, bundan 4 ay önce TurkNet abonesi olan annemi kaybettim ve bunun için TurkNet’e hesap devir için gerekli bütün belgeleri attım. Fakat bilgileri attıktan sonra hiç bir şekilde online işlemlere giremiyorum. Bilgiler içerisinde T.C. Kimlik numarası değişmiş fakat telefon numarası değişmemiş. Aboneliğe kayıtlı numara anneme ait olduğu için ve annemin hattını kapattığımız için gelen SMS mesajı bana hiç bir şekilde ulaşamıyor bunun için talep yolladım 10 gün önce hala geri dönüş alamadım ve müşteri hizmetlerinde de bunla alakalı bir çözüm sunmadılar. Bana bu form üzerinden yardımcı olabilir misiniz?

Başınız sağ olsun. Özel mesaj üzerinden iletişime geçtim, yardımcı olacağım.