Online İşlemler Hesap Değiştirme Sorunu

Merhaba, TurkNet Online İşlem Merkezi’de yine ufak bir değişiklik olmuş sanırım. Bu değişiklik sonrası var olan 2 aboneliğim arasında geçiş yaparken sürekli tekrardan giriş yapmam ve SMS doğrulamam gerekiyor. Özellik olarak gelmediğini düşünerek sorunu bildiyorum, eğer özellik olarak geldiyse lütfen devre dışı bırakın bunu 2 hesaptan fatura ödemem bir dünya vakit alıyor :slight_smile:

Selamlar @Ekrem, bu bir güvenlik önlemi. İlerleyen süreçte bunun opsiyonel olması sağlanabilir fakat güncel versiyonda kullanımı bu şekilde. Ek olarak geri bildiriminiz için teşekkürler.

Merhaba, ikinci ödeme yöntemi mobil bankacılıkdan abone numaranızın başına üç sıfır koyarak ödemeyi yapabilirsiniz. Daha kısa sürecektir.