Online işlemler doğrulama kodu sorunu

Merhaba online işlemlere girip nakil yaptırmam gerekiyor ne doğrulama kodu geliyor ne muhattap olabileceğin müşteri temsilcisine ulaşabiliyorum.

Merhaba @Derossi39 , müşteri numaranızı forum profilinize ekleyip bana buradan bilgi verebilir misiniz?

Müşteri numaramı ezbere bilmiyorum, her ay düzenli olarak fatura nüshası gönderilmediği için müşteri numaramı nasıl öğrenicem.

Ayşegül Hanım tc ekledim size yardımcı olabilir sanırım

Nakil süreciniz hakkında ekibimize bilgi verdim, sizinle iletişime geçecekler. OİM için de size link ilettim.

@aysegul hanım merhaba yardımınız için minnettarım. TurkNet çalışanı bir hanımefendi nakil için tarafıma dün ulaştılar. Ben 3-4 yıldır TurkNet kullanıyorum, 6-7 ay önce fibere geçtim ekipler geldi ücretsiz modem falan kurdular. Sonrasında 3-4 hafta önce ben diğer evime taşındım orada fiber yoktu aradılar modemi iade edin falan etmek istemezseniz ücret yansır faturanıza dediler bende kabul ettim ücreti ve iade etmedim. Şimdi eski evime geri taşınıyorum fiber olan evime sizden ilk aldığım modem olduğu gibi kurulu duruyor. Buna istinaden TurkNet destek kaydına modem ve kurulum ihtiyacım olmadığını belirttim. Beni aradılar modem gönderilmesi gerektiğini ve kişiye özel kurulu olduğunu evimdekini kullanamayacağımı söyledi. Anlam veremedim enteresan bir durum benim nakil işlemimde kullanıcı, şifrem falan değiştiğini düşünmüyorum. Konu ile ilgi yardımcı olursanız çok sevinirim.

Merhabalar, aboneliğinizi iptal ettiğiniz ve tekrar başlattığınız her senaryoda yeni modem tahsis edilir. Arka planda süreç bu şekilde işliyor.