Online işlemler bölümünde hata alıyorum

2 gün önce internet kurulumumuz yapıldı, 48 saat içerisinde sinyal gönderileceği ve daha sonrasında interneti kullanabileceğimiz söylendi fakat internet gelmedi. Neredeyse 26-27 saattir destek kaydı oluşturmaya çalışıyorum fakat “Hizmet kapalı olduğundan kullanılamıyor.” hatasıyla karşılaşıyorum. Yardımcı olan biri yok, TurkNet’e yeni geçmişiz internetimiz yok nasıl olacak bu iş? Her şeyi denedim son çare arkadaşımın yardımıyla bu foruma ulaştım fakat buradan da cevap alıp almayacağım belli değil. Eski sağlayacağıma geçmemek için zor duruyorum, keşke değiştirmeseydim dedirtiyor şimdilik. Kısaca bahsettiğim “Hizmet kapalı olduğundan kullanılamıyor.” hatasını nasıl çözeceğim ve kim internet konusunda yardım edecek?

Sorununuza ne yazık ki bir çözümüm yok ancak benim de fark ettiğim bir hata var o da DOSYA SEÇ butonu çalışıyor ancak dosyayı eklemiyor. Bir kaç defa denedim ama olmadı. Varsa burda arkadaşlar lütfen IT birimini bi uyandırsın :nerd_face:

Merhaba, bölgeniz de veya altyapı da TT kaynaklı bir çalışma, bakım, arıza olduğu zaman destek kaydı açamazsınız. Maalesef, beklemekten başka çaremiz yok ve bu süre de TT müdürlüğüne gidip arızayla ilgili net bir bilgi alabilirsiniz.


Dosya ekleniyor, daha doğrusu eklenmemiş gözüküyor ama karşı tarafta yani Temsilci de eklenilen dosya gözüküyor, sistemsel bir durum oluyor.

Bölgemde bir sorun olduğunu zannetmiyorum ben, tek sorun benim internetimde. Şunu netleştirelim, bölgede bir sorun vardı madem çalışanınız kurulumu yapıp bize bu bilgiyi verseydi. Sadece kurulumun başarılı olduğunu, sinyal gönderileceğini ve internetin geleceğini söyledi. Hala internetimiz yok, 48 saat çoktan doldu. İlk günden böyle bir sorun yaşamayı gerçekten istemezdim, kendim öve öve geçtim TurkNet’e çünkü. Ne yaparsam yapayım ne destek kaydı oluşturabiliyorum ne internet geldi.

O yüzden yukarıda sadece “bölge” kelimesini değil “altyapı” kelimesini de kullandım. Tek sorun kendinizin hizmetindeyse altyapı kaynaklı bir durum olabilir amam bunun sebebi TT zaten bu otomatik, sistem mesajını TT iletiyor ve onlar da biliyor yani ve ellerinden geleni yapacaklardır.


Bilgiyi veremez elinde olmadığı sürece ki “48 saat içerisinde sinyal gönderileceği ve daha sonrasında interneti kullanabileceğimiz söylendi fakat internet gelmedi.” size böyle bildirilmiş yani bu olay kurulum sonrasında meydana gelmiş öncesinde olsaydı size farklı yanıt verirlerdi, direkt bildirilirdi . Merak etmeyin, TT ekipleri arızanızı giderecektir…


BKZ: https://forum.turk.net/search?q=kayıt%20açamıyorum

Sağ olun teşekkürler fakat kimsenin şu an bu durumdan haberi yok gibi, ne zaman ve nasıl düzecek bu? Neden sorunsuz bir şekilde internet sağlayıcımızı değiştiremiyoruz ki? Ek olarak da destek kaydı oluşturamama sorunum ne zaman düzelir?

Ben TTNET’den TurkNet’e geçiş yaptım fakat TTNET’i henüz iptal etmedim. İptal etmek için TurkNet internetinin tam olarak elime geçmesini bekliyorum, bundan kaynaklı olamaz değil mi? Takıldığım ana başlık da kurulumu yapan arkadaşın sadece sinyal gönderilecek internetiniz gelecek demiş olması, sizinse arıza vardır demeniz.

Hayır, ondan kaynaklı değil. Geçişiniz de evrakları gönderdiğiniz de TurkNet hallediyor.


İNCELEYİN: Ben demiyorum arızanız diyor. Kurulumu yapan ekip, size yaptıkları işleme göre kurulumunuzun tamamlanacağını söylemiş fakat sonradan arıza hatası olmuş ve bu hatayla TT ilgilenecektir yani TurkNet’in müdahalesi bulunamamaktadır.
Dilerseniz, OİM’in ana menüsün de ki fotoğrafı da paylaşın…


Gönder tuşuna bastığım anda bu hatayla karşılaşıyorum, siz bölgemin altyapısından kaynaklı bir problem olduğundan hem bu sorunu yaşadığımı hem de internetimin bu yüzden olmadığını Türk Telekom’un halledeceğini söylüyorsunuz. İnternetim kurulum yapılana kadar sorunsuz vardı (TTNET bahsettiğim) arkadaş kurulumu yapınca gitti ve “Gelmezse kurulum yaptığımdandır gelirse TTNET’i TurkNet sinyali gönderene kadar kullanırsınız, sinyal gönderildiğinde modemde TurkNet’in interneti olacak.” dedi. Nasıl bir tesadüf ki tam bunlar yaşandığında benim bölgemdeki altyapıda bir problem olmuş oluyor? Her şeyi geçtim en azından online işlemlere ulaşabilmem gerekirdi bana onun da altyapı probleminden dolayı hata verdiğini söylüyorsunuz da, mobil verimle girdiğim online işlemler sitesi veya uygulaması benim altyapımdan kaynaklı ne gibi bir hata verebilir? 3. gündeyim hala internetim yok. İlgileneceğini de düşünmüyorum kimsenin 10 gün internetsiz kalamam, işim internet üzerinden benim.

Bir şekilde itibara geçtim ve benim destek kaydı oluşturmaya çalıştığım TurkNet hesabım iptal edilmiş (Kimin neden yaptığını bilmiyorum) farklı bir kullanıcı adı verildi onunla giriş yaptım fakat bu sefer de karşıma aktivasyon işlemi bile tamamlanmamış bir hesap geldi. Tekrar kurulum için falan gelinmeyecek değil mi? Şimdi tam olarak ne olacak, ne yapmalıyım?

Toparlayalım: Bölgesel bir sorun değil, hattınızın sizin talebinizde olmadan direkt habersiz iptal edilmesi ve süreçte sorun yaşanması. Abone numaranızı paylaşır mısınız? (Özelden)

Dosya ekleniyor, daha doğrusu eklenmemiş gözüküyor ama karşı tarafta yani Temsilci de eklenilen dosya gözüküyor, sistemsel bir durum oluyor.

Anladım hocam ancak bize yani müşterilere yüklendiğine dair bir bilgi ya da yazı bişey olsa güzel olacak. " Fotoğraf Yüklendi. " diye.

:innocent:

Farklı bir siteye yükleyip atın :smiley:

Farklı bir siteye yükleyip atın :smiley:

Hocam olay sitedeki hataları düzeltmek zaten yoksa bunu söylemeyiz… Direk dediğiniz gibi yaparız ancak sayfa kullanışlı olursa herkes için güzel olur. Avrupai mantık şart artık :smiley:

1 Beğeni

Aman dokunmasınlar bence. Her dokunduklarında ya internet gidiyor ya da online işlemlere giremiyoruz :smiley: Ben farklı siteye yüklerim daha iyi :slight_smile: O kadar ufak bir hatada oluversin :slight_smile:

@atagul98 zaten oluversin dediğimiz için bu hallerdeyiz :smiley:

1 Beğeni

TurkNet Online İşlem Merkezi’e tarayıcıdan giriş yapmayı deneyin uygulamada hata veriyor birkaç saattir.

1 Beğeni

Hocam bu önceki bir olay uygulamada uzun zamandır var bu hata… :nerd_face:

1 Beğeni