Online İşlemler - "Bağlantımı Yenile" Problemi

resetline

Online işlemler → Teknik Destek → Teknik Bilgiler → Bağlantımı Yenile fonksiyonu yaklaşık 3 aydır çalışmıyor. UI kısmında hata mesajı vermese de API’dan dönen hata mesajı şu şekilde:

“İşlem sırasında bir hata meydana geldi. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.”

Özellikle ev/işyeri dışında olduğumuzda, olası bir hata durumunda kullanışlı bir fonksiyondu.

1 Beğeni

Merhabalar, biz sizlerin daha verimli bir deneyim yaşaması için sürekli olarak OİM ve MOİM servislerimizi güncelliyoruz. Bu durumun farkındayız ve yazılım ekiplerimiz konu hakkında çalışıyor. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.

1 Beğeni

Yazılım ekiplerimize durumun içeriğini sordum. Çalıştıklarınız ve kısa süre içerisinde “Bağlantımı Yenile” butonu aktif hale getirecekleri bilgisini aldım. Daha da detaya ulaşırsam yine bilgi veririm.

Bağlantımı yenile olsa ne işe yarıyor acaba modemi kapatıp açmak aynı şey değil mi

@Usta, evet aynı şey ama modeme uzaksanız direkt olarak uygulama üzerinden işlem gerçekleştirildiği için kullanılması gereken bir sistem olarak düşünüyorum. (Şahsi düşüncem )