Online işlem merkezine giriş yapıyorum ama işlem seçenekleri görünmüyor

bugün internet aktivasyonu yapıldı. 12 ay sabit fiyat kampanyasına katılmak için başlangıçta giriş yapmıştım fakat ziraat bankkarta taksit yapılmadığını gördüm. sonrasında destek talebi oluşturdum. şuanda ise online işlemlere hiçbir cihaz, uygulama veya tarayıcıdan giremiyorum sürekli hoşgeldiniz yazıyor veya tıklanacak sekme gelmiyor hesabıma erişemiyorum. aynı şekilde abone olana kadar 30 sn içinde ulaştığım müşteri hizmetlerine hiçbir şekilde bağlamıyor sürekli sesli yanıta atıyor. elim kolum bağlı bekliyorum. 12 ay sabit fyat kampanyasının son günü bugün katılamazsam iptal ettiririm daha ilk günden çok fazla sorunla karşılaştım

Şu an kontrol ettim TurkNet Online İşlem Merkezi uygulaması sorunsuz görünüyor. Çıkış yapıp tekrar giriş yaptım üstelik. Mobil internet üzerinden edemediğiniz zaman aynı hatayı alıyor musunuz?

evet benzer hatayı alıyorum. web ten giriş yaptığımda fotoğraftaki gibi sayfa açılıyor. sekmelere tıklanmıyor. şimdilik online işlemler bireysel yardım linki buldum ordan girince normal açılıyor. fakat normal bir şekilde giriş yaptığımda böyle bir sayfa açılıyor. mobil uygulamada böyle bir imkanım yok oradan hiç erişemiyorum.

Aktivasyon yeni yapıldığı için belki güncel duruma geçmemiştir. Yarın gün içinde tekrar kontrol edin eğer yine aynı şekilde ise @alperenatici bey yardımcı olacaktır.

tamam teşekkür ederim

Selamlar, problem devam ediyor mu?

Şuan için düzelmiş görünüyor muhtemelen göksel beyin dediği gibi bir durum vardı

Sorunun çözümüne sevindim. Mutlu günler dilerim :hugs:

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.