Ön Ödemeli Faturalandırma

Merhaba. 20 Ekim tarihinde abimin internet aboneliğini TurkNet e geçişini sağladım. 1 hafta olmasına rağmen hemen fatura gönderildi. Fatura dönemi 20 Ekim-20 Kasım ve son ödemesi 10 Kasım olarak belirtilmiş. Daha 1 ay hizmet almadan fatura kesilmiş. Müşteri hizmetleri ile görüştüm. İlk olarak, benimle görüşme sağlandığını söylediler ama benim ile iletişime geçilmedi. Bu “yalana” cevap vermiştim ve yazdığım mesaj da silinmiştir. Cevap olarak, saatin geç olduğunu bu sebep ile arayamadıklarını belirtmişler. Sonra mesaj “Ön ödemeli bir sistem vardır” cevabını verdiler. Abone olunurken böyle bir uygulamanın olduğu söylenmedi. Kendi aboneliğimde de böyle bir uygulama yok! Faturamın düzeltilmesini talep ediyorum.

Merhaba, TurkNet e hoşgeldiniz. Abonelik başlangıcında size sunulan hizmet sözleşmesinde faturalandırma başlığında da belirtildiği üzere TurkNet taahhütsüz hizmet verdiği için ön ödemeli faturalandırma yapıyor. Faturanızın oluşturulma durumunda bir hata yok.