16mbps adsl kullanıyorum .mustakıl ev ankastre kutu yok direk sokaktağı direğe bağlı kablo .farklı modemle denememe rağmen upload gelmıyor.update olmadığı için download da bir işe yaramıyor.
tt ekiplerine iki kere ticket açıldı ve ikisindede sorunu çözdük deyip ticketı kapatmıslar ama kımse gelmedi yardımcı olabılırmısınız ne yapmam lazım
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 17-01-2021 17:31:45
Görev : ISLAH
Görev Bildirim Zamanı : 19-01-2021 17:29:00
Arıza ID :2021011700081300288
Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
İş Emri ID : 2021011900191485870
İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
20.01.2021 08:27
Ayrıca komşunun modemındede denedim aynı sorun var.80 90kbpsde internet e girmiyor .internet hattından arama yaptığımda sesim karşı tarafa gitmiyor
Upload yapmaması normal zaten upload tarafından aşırı yüksek hat zayıflamanız var, 80 kbps modeminize ulaşan hız tabiiki uploadınız 0 gözükür. Modem kaynaklı bir sorun yok.
Direkteki kablodan modemize gelen kabloda ek var mı? Varsa eğer ekleri kontrol eder misiniz? Ayrıca netspeed altyapı sorgulama sitesinden santrale olan uzaklığınızı kontrol eder misiniz?
Aşırı zayıflama mevcut. Elektrikçi ile direkte ki bağlantıları ve kablo kontrolü ve ölçümlerini yaptırın. Kablonuz da sorun yok ise kabloda ki farklı 2 damar girin yine aynı ise Cat6 23awg bir kablo kullanım. (Nexans, Reçber, Erse) Ek ve splitter var ise kaldırın veya yak konnektör ile yenileyin.
belirttiğim gibi daha önceden farklı modemle deneme yaptım fakat oda adls di.turknetten modem aldım adls modunda upload yine80knps idi ama altyapım 61mbps ye kadar desteklediği için paket yükselttim şu an sorun çözüldü 25download 8mbps upload alıyorum ama sormak istediğim şu neden 61mbps alamıyorum ticket da “3rd Partide Beklemede” yazıyor?