Olmayan upload sorunu

16mbps adsl kullanıyorum .mustakıl ev ankastre kutu yok direk sokaktağı direğe bağlı kablo .farklı modemle denememe rağmen upload gelmıyor.update olmadığı için download da bir işe yaramıyor.
tt ekiplerine iki kere ticket açıldı ve ikisindede sorunu çözdük deyip ticketı kapatmıslar ama kımse gelmedi yardımcı olabılırmısınız ne yapmam lazım
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi

Arıza Bildirim Tarihi : 17-01-2021 17:31:45

Görev : ISLAH

Görev Bildirim Zamanı : 19-01-2021 17:29:00

Arıza ID :2021011700081300288

Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı

İş Emri ID : 2021011900191485870

İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir

Log : TANIMSAL SORUNLAR GİDERİLMİŞTİR

İşlem Sonuç Kodu : TT Sorumluluğunda Giderildi

İşlem Sonuç Grubu : TT Sorumluluğunda Giderildi

Geçen Süre Tipi :TurkTelekom

Update derken? Dediğinizden bir şey anlamadım fakat sanırım upload demek istiyorsunuz.
Upload hızınız 0 mı gözüküyor?

mesaj düzeltildi download 10mbps upload yok.upload olmadığı için internet e girmiyor

Hat değerlerinizi atar mısınız? Ayrıca upload sorunu sadece kabloluda mı var yoksa kablolu/kablosuz farketmeksizin hepsinde mi var?

Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri

Hat Fiziksel Durumu : AÇIK

Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK

NmsHızProfil : F_12M_801k

Upload Çıkış Gücü : 11.7

Download Çıkış Gücü : 19.4

Upload Kapasite Hızı : 44 kbps

Download Kapasite Hızı : 11072 kbps

Upload Mevcut Hızı : 92 kbps

Download Mevcut Hızı : 10108 kbps

Upload Noise Margin : 6.4 dB

Upload Attenuation : 42.5 dB

Download Noise Margin : 8.2 dB

DownloadAttenuation : 21.6 dB

20.01.2021 08:27
Ayrıca komşunun modemındede denedim aynı sorun var.80 90kbpsde internet e girmiyor .internet hattından arama yaptığımda sesim karşı tarafa gitmiyor

Upload yapmaması normal zaten upload tarafından aşırı yüksek hat zayıflamanız var, 80 kbps modeminize ulaşan hız tabiiki uploadınız 0 gözükür. Modem kaynaklı bir sorun yok.
Direkteki kablodan modemize gelen kabloda ek var mı? Varsa eğer ekleri kontrol eder misiniz? Ayrıca netspeed altyapı sorgulama sitesinden santrale olan uzaklığınızı kontrol eder misiniz?

kablo uzun ama herhangi bir ek yok eğer kablodan olacağını düşünüyorsanız cat kablosunu tekrar bağlayayımmı veya başka bir kablo ayarlıyayım

Santral/Saha Dolabı Tahmini Mesafe255 MetreAdresinizde Alabileceğiniz Maksimum Hız61 MBPSPort DurumuPort Var
Sorgu Numarası : 3282085816

Aşırı zayıflama mevcut. Elektrikçi ile direkte ki bağlantıları ve kablo kontrolü ve ölçümlerini yaptırın. Kablonuz da sorun yok ise kabloda ki farklı 2 damar girin yine aynı ise Cat6 23awg bir kablo kullanım. (Nexans, Reçber, Erse) Ek ve splitter var ise kaldırın veya yak konnektör ile yenileyin.

1 Beğeni

belirttiğim gibi daha önceden farklı modemle deneme yaptım fakat oda adls di.turknetten modem aldım adls modunda upload yine80knps idi ama altyapım 61mbps ye kadar desteklediği için paket yükselttim şu an sorun çözüldü 25download 8mbps upload alıyorum ama sormak istediğim şu neden 61mbps alamıyorum ticket da “3rd Partide Beklemede” yazıyor?